🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42087.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل آنگونه که ادعا می کند قادر به حفظ حریم خصوصی کاربرانش نیست

اپل سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام کرد که برای تضمین حفظ حریم شخصی کاربران هنگام داده کاوی اطلاعات موجود در سیستم عامل های iOS و Mac OS از روش «Differential Privacy» استفاده خواهد ...

اپل سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان اعلام کرد که برای تضمین حفظ حریم شخصی کاربران - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هنگام داده کاوی اطلاعات موجود در سیستم عامل های iOS و Mac OS از روش «Differential Privacy» استفاده خواهد کرد، اما گزارشاتی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد اپل نتوانسته آنگونه که باید حریم شخصی کاربران را حفظ کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

روش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Differential Privacy که برای استفاده از داده های جمعی به کار رفته و سابقه آن به ده ها سال پیش باز می گردد، عناصر تعیین کننده هویت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاربران از قبیل پیام ها، لیست مخاطبین، داده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های مربوط به شبکه های اجتماعی و غیره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را از بین می برد تا شناسایی کاربران غیر ممکن شود.

معیار کارایی این روش «اپسیلون» نام دارد و بر اساس گزارش محققانی از دانشگاه های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کالیفرنیای جنوبی و ایندیانا، اپسیلون مورد استفاده اپل در Mac - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - OS و iOS 10، امکان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شناسایی داده های شخصی کاربران را فراهم می کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

اپل نیز به نتایج این تحقیق واکنش داده و آنرا تکذیب می کند، مخصوصا قسمتی که به یافتن داده های یک کاربر خاص اشاره می کند. با این وجود، این شرکت همچنان حاضر نیست درمورد چگونگی پیاده سازی روش Differential Privacy اطلاعاتی را منتشر کند.

گفتنی است بر اساس گزارش «وایرد» اپل اعداد اپسیلون را بصورت مخفی نگه می دارد و هر زمان که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بخواهد می تواند به اطلاعات بیشتری دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone