🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42086.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موانعی تازه در راه تسهیل واردات قانونی موبایل

چندی پیش برای تسهیل شرایط واردات قانونی موبایل، دستورالعمل هایی مقرر شد که بر اساس آنها پس از تست یک نمونه، واردات آن کالا تا سه سال از نظر قانونی بلامانع باشد اما امروز یک ...

چندی پیش برای تسهیل شرایط واردات قانونی موبایل، دستورالعمل هایی مقرر شد که بر اساس آنها پس از تست یک نمونه، واردات آن کالا تا سه سال از نظر قانونی بلامانع باشد اما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - امروز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک کارشناس امواج الکترو مغناطیسی متذکر شد که شاید دو موبایل مشابه به علت تفاوت در سری ساخت و کیفیت، نتایج متفاوتی در تست‌های انجام شده به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دست آورند.

تست یک نمونه موبایل به علت تفاوت در سری ساخت آنها کافی نیست

این در حالیست که در روز های گذشته شایعات گوناگونی پیرامون تسریع فرآیند واردات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قانونی تلفن‌ همراه شنیده می شد، حتی پیشنهاداتی مبنی بر قراردادن این کالا در لیست کالاهای مسیر سبز گمرک مطرح شد که روند پیچیده تست را که دو هفته زمان می برد، کم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرده و می‌تواند آن را از دو هفته به ۳۰ الی ۶۰ دقیقه کاهش دهد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

حال یک کارشناس امواج الکترو مغناطیسی امکان انجام این تمهیدات را زیر سوال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می برد چرا که سری‌های ساخت خط‌ تولید‌ تلفن همراه متفاوت بوده و ممکن است باعث بروز تفاوت‌هایی شوند.

«احمد چلداوی» عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی میان دو نمونه مشابه از یک مدل موبایل برای مصرف کننده وجود دارد گفت:

 «برای تست استاندارد فنی یک تلفن‌ همراه، تست تنها یک نمونه برای احراز استاندارد تمامی تولیدات آن مدل کافی نیست. بنابراین اگر چند میلیون تلفن همراه از یک مدل ساخته شده نمونه‌برداری از سری‌های متعدد خط تولید الزامی است تا ضریب اطمینان افزایش یابد.»

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به گفته استاد دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت، موبایل‌های قاچاق از نظر مطابقت با استاندارد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تایید نشده‌اند از این رو ممکن است برخی سری‌های ساخت ایراداتی داشته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - باشند که نتوانند در تست‌های فنی، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استانداردهای لازم را کسب کنند.

حال گمان می رود که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با اجرای طرح - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رجیستری تلفن همراه از 28 مهرماه که عملاً شمار تلفن‌های همراه غیرقانونی را کمتر خواهد کرد، مشکلات بیشتری در سری‌های متفاوت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مدل موبایل دیده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone