🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42081.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اریک اشمیت: خواب کافی راز موفقیت است

در فرهنگ آمریکایی معمولاً از مدیران موفق به عنوان افرادی پرتلاش یاد می شود که شبانه روز استراحت کافی ندارند اما اریک اشمیت، عضو سابق هیئت مدیره اپل و رییس کنونی آلفابت در کنار چند مدیرعامل ...

در فرهنگ آمریکایی معمولاً از مدیران موفق به عنوان افرادی پرتلاش یاد می شود که شبانه روز استراحت کافی ندارند اما اریک اشمیت، عضو سابق هیئت مدیره اپل و رییس کنونی آلفابت در کنار چند مدیرعامل دیگر قصد دارند این نگرش نادرست را از ذهن مردم پاک کنند.

اشمیت اخیرا در مقاله ای که برای سایت «آریانا هافینگتون» (نویسنده سرشناس و سردبیر سابق نشریه هافینگتون پست) نوشته تاکید کرده است که بی توجهی مدیران بزرگ به خواب، حقیقت ندارد. با این حال - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - او میزان خواب خودش طی 24 ساعت شبانه روز را مشخص نکرده است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

او در این مقاله گفته - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است:

من هم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داستان هایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - درباره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کم خوابیدن افراد موفق خوانده ام اما واقعیت چیز دیگری است. این افراد از نیازهای بدنشان آگاهی دارند و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هر زمان که لازم باشد به اندازه کافی استراحت می کنند. علاوه بر این قصه هایی که درباره خوابیدن مدیرها زیر میزکار شنیده اید توهمی بیش نیستند. از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نظر من بیشتر افراد عادی برخلاف مدیران موفق از خواب کافی برخودار نیستند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

آریانا هافینگتون با ارائه ابزارهایی مثل Phone Bed صد دلاری، انتشار مقالاتی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در سایت «ترایو گلوبال» و چاپ کتاب قصد دارد دیگران را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از اهمیت خواب کافی در سلامت فکری و جسمی آگاه کند. هدف او از مصاحبه با بزرگان عرصه فناوری انتقال این - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پیام به مخاطبانش است که «خواب کافی برای موفقیت شغلی ضروری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone