🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42080.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کداک دوربین Orbi360 را با پشتیبانی از محتوای 4K معرفی کرد

کداک به تازگی دوربین جدیدی از سری PixPro به نام Orbit360 را معرفی نموده که از قابلیت فیلم برداری 360 درجه با کیفیت 4K بهره می برد و به منظور تهیه ویدیو های واقعیت مجازی ...

کداک به تازگی دوربین جدیدی از سری PixPro به نام Orbit360 را معرفی نموده که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از قابلیت فیلم برداری 360 درجه با کیفیت 4K بهره می برد و به منظور تهیه ویدیو های واقعیت مجازی طراحی شده است.

تصاویر هر دو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوربین مسطح هستند

در دو طرف این دوربین دو لنز جداگانه قرار گرفته که زاویه دید آنها با هم متفاوت بوده و به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لطف این مسئله می توان دو - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصویر مختلف غیر کروی و کاملاً مسطح را ضبط نمود. همچنین توسط اپ موبایل PixPro می توان فیلم های گرفته شده توسط دو دوربین را یکپارچه و 360 درجه نمود و سپس در شبکه های اجتماعی که از ویدیوهای 360 درجه پشتیبانی می کنند، به اشتراک گذاشت.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این دوربین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همچنین در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در دمای منفی 10 تا 40 درجه سانتی گراد نیز قابل استفاده است و تا زمانی که دو عدد محافظ لنز ارائه شده، روی آن نصب باشد، در مقابل سقوط از ارتفاع 1.8 متری محافظت می شود.

قیمت بسته Advanture که تنها شامل دوربین و ملحقات آن است، 499 دلار بوده ولی بسته Satellite که حاوی یک مونوپاد نیز هست 549 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دلار قیمت دارد و در حال حاضر آماده فروش است؛ در حالی که بسته ارزان تر در آینده به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone