🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42083.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اعلام آمادگی ایران برای همکاری در پروژه‌های فضایی بین‌المللی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعلام آمادگی ایران برای پیوستن به دو پروژه فضایی بین المللیِ سامانه «پایش اپتیکی فضا» و «پلتفرم اشتراک داده های ماهواره ای» خبر داد. [digipullqoute place="right"]ایران روی اشتراک گذاری ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اعلام آمادگی ایران برای پیوستن به دو پروژه فضایی بین المللیِ سامانه «پایش اپتیکی فضا» و «پلتفرم اشتراک داده های ماهواره - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ای» خبر داد.

ایران روی اشتراک گذاری علمی بین کشورها حساب ویژه ای باز کرده است

«محمدجواد آذری جهرمی» تلاش اَپسکو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - (سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه) را در اشتراک گذاری فعالیت های علمی و آموزشی کشورهای مختلف، بسیار ازشمند تلقی کرد. وی اذعان داشت که ایران حساب ویژه‌ای روی اشتراک گذاری باز کرده چراکه این عمل باعث صرفه جویی در هزینه ها و افزایش اطلاعات کشورها می شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

وزیر ۳۶ ساله به عضویت ایران در اَپسکو از ابتدای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تأسیس آن اشاره نمود و گفت:

«ما آماده هستیم با پیوستن به پروژه APOSOS (سامانه پایش اپتیکی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فضا)، امنیت فضایی کشور خود را افزایش دهیم و با این پروژه بتوانیم ماهواره‌ها و اجرام فضایی که با امواج فرکانسی غیر قابل پایش نیستند را رصد کنیم. با شرایط ویژه‌ای که کشورهای همسایه و منطقه ما دارند، اشتراک گذاری اطلاعات ماهواره‌ای و پوشش کامل نسبت به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فضای بالای کشور، برای ما اهمیت دارد. البته در این پروژه تلسکوپی در ایران نصب شده و اطلاعات را دریافت و ارسال کرده و همچنین از اطلاعات کشورهای دیگر نیز استفاده می کنیم.»

این پروژه‌ با کمک‌رسانی هنگام حوادث طبیعی باعث ذخیره منابع مالی می‌شود

او همچنین با توجه به اینکه کشورهای عضو اپسکو درسوانح طبیعی جهان سهم بیشتری دارند، از پروژه DSSP (پلتفرم اشتراک داده ها) نیز به عنوان یکی دیگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از پروژه‌هایی که ایران آمادگی همکاری در آن را دارد نام برد و خاطر نشان کرد که این پروژه یکی از برنامه‌هایی است که با کمک رسانی در حوادثی مانند سیل و زلزله باعث ذخیره منابع مالی می شود.

از صحبت‌های وزیر ارتباطات می‌توان اینگونه برداشت نمود که ایران آمادگی دارد با همکاری در این پروژه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فضاییِ بین‌المللی به شرایط مناسب‌تری در حوزه فناوری ماهواره‌ها برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone