🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33516.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرفیس پرو ۶ امتیاز ۱ را از سایت iFixit گرفت؛ تعمیرپذیری سخت تبلت مایکروسافت

بر کسی پوشیده نیست که سرفیس‌های مایکروسافت سخت تعمیر می‌شوند. هر چند برای خیلی از خریداران این مسئله چالش بزرگی نبوده و با توجه به گارانتی تعمیر و حتی در مواردی تعویض دستگاه، کاربر هنگام ...

بر کسی پوشیده نیست که سرفیس‌های مایکروسافت سخت تعمیر می‌شوند. هر چند برای خیلی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از خریداران این مسئله چالش بزرگی نبوده و با توجه به گارانتی تعمیر و حتی در مواردی تعویض دستگاه، کاربر هنگام بروز مشکل می‌تواند تبلت خود را به مایکروسافت سپرده و نقص‌هایش را برطرف کند.

تقریبا دو هفته پیش سرفیس پرو ۶ معرفی شد و با توجه به تست‌های وب‌سایت iFixit، باز با دستگاهی روبه‌رو هستیم که از لحاظ تعمیرپذیری در سطح خیلی پایینی قرار دارد. مهندسین این وب‌سایت به این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تبلت امتیاز ۱ را دادند و تازه همین نمره هم به خاطر پیچ‌هایی است که با استاندارد Torx ساخته شده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

در واقع اگر تبلت این پیچ‌ها را نداشت، سرفیس پرو ۶ نمره ۰ را می‌گرفت. iFixit در بررسی خود اشاره کرده که جداسازی صفحه نمایش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از تبلت کار دشواری بوده و از طرفی بسیاری از اجزای داخلی دستگاه روی مادربورد لحیم شده‌اند. بنابراین تقریبا غیرممکن است که بتوان رم یا پردازنده را جایگزین کرد. خلاصه بررسی iFixit را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • پیچ‌های تبلت با استاندارد Torx - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ساخته شده‌اند.
  • تبلت از جک هدفون استفاده می‌کند، ماژولار بوده و قابلیت تعویضش - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - وجود دارد. البته اگر بتوانید - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به آن دسترسی پیدا کنید.
  • اگر بخشی بخواهد تعمیر بشود، در وهله اول نیاز دارید تا - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - صفحه نمایش را بردارید. نکته اینجاست صفحه نمایش به سختی در محل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خودش قرار گرفته، گران بوده و همچنین حساس است.
  • باتری با پین پایین مادربورد، محکم در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جایش متصل شده و همین کار تعمیر را سخت می‌کند.
  • یک زمانی می‌شد حافظه سرفیس پرو را جا‌به‌جا کرد. در این نسخه چنین چیزی وجود ندارد.
  • نسبت به بقیه تبلت‌ها، ساختمان پیچیده سرفیس پرو ۶ جداسازی و تعمیرپذیری این دستگاه را طولانی و خسته‌کننده کرده است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر شما سمت تربیت رستم‌آباد گیلان هم اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در تربیت شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone