🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41243.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مروری بر نقدهای منتشر شده از آیفون 10

آیفون 10 به زودی در اختیار جمعیت اندکی از کاربرانی قرار می گیرد که آن را پیش خریداری کرده اند، با این حال اپل چند روز زودتر تعدادی از این موبایل را برای برخی نقدنویسان ...

آیفون 10 به زودی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در اختیار جمعیت اندکی از کاربرانی قرار می گیرد که آن را پیش خریداری کرده اند، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با این - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حال اپل چند روز زودتر تعدادی از این موبایل را برای برخی نقدنویسان و وبسایت های معتبر حوزه تکنولوژی ارسال کرد تا نظرشان را در رابطه با پرچمدار جدید آن با مخاطبان خود در میان بگذارند.

در ادامه این مطلب خلاصه ای از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مهم ترین نقدهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - منتشر شده در این وبسایت ها را از نظر می گذرانیم.

TechCrunch

کارشناس این سایت که «متیو پانزارینو» نام دارد نتیجه یک هفته تست آیفون 10 را بدین صورت اعلام کرده است:

تغییر کلید فیزیکی هوم به واسط کاربری مبتنی بر سوایپ دگرگونی بزرگی است، با این حال این واسط سریع، روان و سرگرم کننده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. آنقدر سریع به این سیستم عادت می کنید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که انگار هرگز با کلید هوم کار نکرده اید.

اپل در این موبایل تکنولوژی های منحصر به فرد فراوانی را تعبیه کرده که احساس یک گجت متعلق به آینده را به کاربر منتقل می کند.

بریدگی نمایشگر در قسمت فوقانی طراحی خاصی است و شاید مورد پسند برخی کاربران نباشد، علاوه بر این صفحه نمایش در زوایای تند عمکلرد خوبی ندارد.تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

BuzzFeed

«نیکول نگوین» هم بر اساس یک هفته تست آیفون 10 این نقد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را ارائه داده است:

جالب ترین قابلیت آیفون 10 از نظر من  Face ID یا فناوری اسکن سه بعدی نیست، بلکه تعبیه نمایشگری بزرگتر از آیفون 8 پلاس در موبایلی با ابعادی کوچکتر است.

اپل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قبلا در مدل های پلاس از مشخصات برتر استفاده می کرد اما این بار رویکرد خود را تغییر داده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است.

The Verge

از نظر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کارشناس «ورج» آیفون 10 بهترین موبایلی است که تاکنون تولید شده است:

اپل در این موبایل از - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر سخت افزاری یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گام بزرگ به جلو برداشته و به دنبال تغییر مفهوم طراحی اسمارت فون ها است. عملکرد دوربین دوگانه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیز بسیار فوق العاده است.تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Mashable

طراحی خاص آیفون 10، کارایی آن و حسی که به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربر منتقل می کند باعث شده که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک سر و گردن بالاتر از نزدیکترین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رقیب خود یعنی آیفون 8 پلاس قرار بگیرد.

علی رغم اینکه این دستگاه از بزرگترین نمایشگر بین موبایل های اپل برخوردار است اما به راحتی در دست جا خوش می کند.

یکی از نکات منفی موبایل این است که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هنگام اجرای بازی های واقعیت افزوده کمی داغ می کند.

Engadget

«انگجت» بیشتر روی متمایز بودن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی تاکید کرده است:

به جز بریدگی بالای نمایشگر به نظر می رسد بقیه قسمت های موبایل در پس زمینه ادغام شده اند. پیش از این اپل اعلام کرده بود که موبایل جدید باید به گونه ای طراحی شود که کاربر احساس کند نرم افزار را در دستانش گرفته است. این کمپانی با کاهش بیشتر حاشیه نمایشگر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می تواند به این مهم دست پیدا کند.

«تیم کوک» آیفون 10 را اسمارت فونی از آینده دانسته بود، با این حال جالب است که کاربر بسیار سریع به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن عادت می کند.تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

Telegraph

بسیاری از قابلیت های این موبایل از قبیل نمایشگر OLED، طراحی فوق العاده و حتی جایگزینی اسکنر اثر انگشت با سنسور شناسایی چهره، نظر کاربران را به جلب خواهد کرد، با این حال یکی از ویژگی های جدید آن که بریدگی بالای نمایشگر است ممکن است کاربران را به دو دسته تقسیم کند.

اگرچه این قسمت به گونه ای طراحی شده که سطح باتری و آنتن را به خوبی نمایش دهد اما هنگام نمایش ویدئو یا تصویر بخشی از صفحه را اشغال می کند.

همانطور که می دانید نسبت تصویر صفحه نمایش این مدل 19.5:9 است در حالی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که مدل های قبلی از نسبت تصویر 16:9برخوردار بودند، همین عامل باعث شده که برخی از اپلیکیشن ها با این نسبت سازگار نباشند و در نتیجه در قسمت های - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بالا و پایین آنها یک - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نوار تیره نمایش داده می شود.

CNET

از نظر این سایت سایز آیفون 10 نسبت به دیگر مدل های اپل بسیار فوق العاده است. جایگزینی کلید فیزیکی هوم با Face ID تغییری است که نظر بسیاری از کاربران را جلب می کند. دوربین دوگانه نیز عملکرد بسیار خوبی داشته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و افکت های بوکه زیبایی ایجاد می کند.

The Washington Post

کارشناس این نشریه بیشتر Face ID را مدنظر قرار داده است:

برای اینکه سیستم شناسایی چهره آیفون به درستی کار کند باید آن را کاملا روبروی صورت خود قرار - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دهید. Face ID در تست های من 90 درصد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مواقع به درستی عمل کرده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است.

این سیستم در صورت استفاده از عینک و کلاه توانایی تشخیص درست کاربر را دارد اما هنگام استفاده از ریش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ورق برمی گردد، هرچند اپل قبلا اعلام کرده بود که اگر ریش کاربر به مرور زمان رشد کند سیستم شناسایی چهره خود را با آن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تطبیق می دهد. تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

iMore

اگرچه از آشنایی «رن ریچی» و آیفون 10 تنها یک روز می گذرد اما ظاهرا در همین مدت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کم به هم علاقمند شده اند:

من بیشتر روزم را با آیفون 10 گذرانده ام و بدون اغراق احساس می کنم بهترین - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گجتی است که تاکنون داشته ام. نمایشگر آن فوق العاده است، تصویربرداری HDR حرف ندارد و ژست های حرکتی و Face ID هم بی نظیر هستند.

USA Today

از آنجایی که اپل در Face ID از فناوری مادون قرمز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده این سیستم در تاریکی هم به خوبی کار می کند. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - علاوه بر این ما سیستم شناسایی چهره را با افرادی از جنس ها و سن های مختلف از جمله یک کودک ده ساله آزمایش کرده ایم و این سیستم در تمام موارد - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عملکرد بی نقصی داشته است.

در یک مورد جالب از فردی که ریش بلندی داشت خواستیم قبل و بعد از اصلاح ریش این سیستم را تست کند و Face - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ID از هردو آزمایش سربلند بیرون آمد.

Business Insider

ما پرچمدار جدید را تنها یک روز تست کرده ایم بنابرین ممکن است برخی از قابلیت ها یا کمبودهای آن بعدا مشخص شوند با این حال طراحی زیبا و نمایشگر بزرگ آن بسیار فوق العاده هستند.

واسط کاربری آنقدر عملکرد خوبی دارد که برای کلید فیزیکی هوم دلتنگ نخواهید شد. علی رغم نگرانی هایی که در مورد Face ID وجود داشت، این سیستم عملکرد بی نقصی دارد.تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

CNBC

بزرگترین مزیت پرچمدار جدید نمایشگر بزرگ آن است که تقریبا تمام پنل جلو را پوشش می دهد. شیشه به کار رفته در بدنه فوق العاده است و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ایموجی های متحرک یا - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قول اپل انیموجی ها نیز بسیار سرگرم کننده هستتند.

Forbes

کارشناس «فوربز» - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که «دیوید فالن» نام دارد، 9 روز تمام را صرف بررسی آیفون 10 کرده است:

پیش از اینکه موبایل را روشن کنید طراحی متفاوت آن که کمی عریض تر از آیفون 8 است و استیل براق و زیبای دور بدنه، نظر شما - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را به خود جلب می کند.

بریدگی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بالای نمایشگر در روزهای اول کمی غیرعادی است اما پس از مدتی به آن عادت می کنید. نمایشگر OLED با تراکم 458 پیسکل بر اینچ بسیار باکیفیت به نظر می - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رسد. با اینحال هنگام مشاهده آن از زوایای مختلف کیفیت رنگ ها کمی تغییر پیدا می کند.

کیفیت اسپیکرها هنگام پخش موسیقی یا ویدئو نیز بسیار بالا است و گیرایی خوبی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone