🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10821.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تصویر جدیدی از وان پلاس 9T منتشر شد؛ احتمالا توقف تولید منتفی است

وان پلاس، شرکت تولیدکننده مستقر در چین در حساب رسمی توییتر خود عکس جدیدی از گوشی «وان پلاس 9T» به اشتراک گذاشته که ظاهرا خبر از لغو برنامه توقف تولید این گوشی پرچمدار می‌دهد و ...

وان پلاس، شرکت تولیدکننده مستقر در چین در حساب رسمی توییتر خود عکس جدیدی از گوشی «وان پلاس 9T» به اشتراک گذاشته که ظاهرا خبر از لغو برنامه توقف تولید این گوشی پرچمدار می‌دهد و به نزدیک بودن زمان احتمالی عرضه آن اشاره دارد.

توییت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - این شرکت، گوشی وان پلاس ۹ را نشان می‌دهد که در مقدار زیادی چای قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - است. علاوه بر تصویر، شرکت چینی در توییت خود عنوان کرده است: «به جزئیات زیاد توجه نکنید.» با این وجود به گفته برخی منابع وجود چای (Tea) در عکس می‌تواند به گوشی وان پلاس 9T مربوط شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران

پیش‌تر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - در گزارشی عنوان شده بود که تولیدکننده چینی امسال قصد دارد دستگاه با پسوند T را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - از سری پرچمداران خود خارج کند و بنابراین گوشی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - وان پلاس 9T روانه بازار نخواهد شد. با این وجود اگر شرکت چینی همچنان قصد عرضه این نسخه از گوشی را داشته باشد، با توجه به زمان ارائه تیزر می‌توان انتظار معرفی آن در ماه سپتامبر یا اکتبر (شهریور تا آبان) را داشت.

دلیل لغو توسعه وان پلاس 9T از سوی شرکت تولیدکننده چینی هنوز مشخص نشده است. با این وجود دلیل اصلی این موضوع می‌تواند کمبود جهانی تراشه‌ها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا باشد که انتظار نمی‌رود این مشکل به زودی برطرف شود.

اگر دلیل اصلی چنین چیزی باشد، وان پلاس 9T اولین گوشی نیست که توسعه آن لغو شده است. سامسونگ نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - خبری از گلکسی نوت ۲۱ نخواهد بود و گفته شده است که عرضه دو پرچمدار در یک سال هزینه سنگینی برای آن‌ها دارد، بنابراین انتشار نسخه - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - جدید سری نوت در نیمه دوم امسال کاملا دشوار است.

البته سامسونگ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - امسال گوشی‌های پرچمدار تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را جایگزین سری نوت کرد و آن‌ها اخیرا در رویداد آنپکد معرفی شدند. علاوه بر این تولید - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - چندین گوشی دیگر مانند «گوگل پیکسل 4a» و سری آیفون ۱۲ نیز با تاخیر مواجه شد و سامسونگ نیز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - زمان عرضه گوشی گلکسی S21 - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - FE را به دلیل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران - مشکلات کمبود تراشه به تعویق انداخته است.

- تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر نکا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone