🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10822.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی واچ ۴ سامسونگ درصد چربی بدن را اندازه گیری می‌کند

گلکسی واچ ۴ سامسونگ که به تازگی معرفی شد از ویژگی بهره می‌برد که می‌تواند درصد چربی بدن و توده عضلانی را اندازه گیری کند. با این وجود سامسونگ جدیدترین شرکت فناوری محسوب می‌شود که ...

گلکسی واچ ۴ سامسونگ که به تازگی معرفی شد از ویژگی بهره می‌برد که می‌تواند درصد چربی بدن و توده عضلانی را اندازه گیری کند. با این وجود سامسونگ جدیدترین شرکت فناوری محسوب می‌شود که مانند آمازون ویژگی‌‌های این چنینی را در دستگاه‌های پوشیدنی خود ارائه کرده است.

به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - گفته سامسونگ ابزار جدید اندازه‌گیری ترکیب بدن واچ ۴ به کاربران این امکان را می‌دهد تا حجم ماهیچه‌های اسکلتی، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - میزان سوخت‌وساز پایه (BMR یا میزان انرژی مورد استفاده بدن در حالت استراحت)، میزان آب بدن و چربی بدن را از طریق مچ دست خود در کمتر از ۱۵ ثانیه اندازه‌گیری کنند.

گلکسی واچ ۴ ترکیب بدن را با استفاده از تکنیکی به نام آنالیز امپدانس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - بیوالکتریک (BIA) اندازه‌گیری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - می‌کند که به موجب آن، جریان الکتریکی ضعیفی را به بدن ارسال کرده، سپس سیگنال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - ارسال شده در بافتی که درصد آب بیشتری دارد حرکت می‌‌کند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - و میزان آب موجود در بافت را پایش می‌کند. با توجه به اینکه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - میزان آب چربی بدن نسبت به ماهیچه‌ کمتر است، این تکنیک می‌تواند میزان چربی موجود در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - بدن فرد را نیز تخمین بزند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان
سامسونگ برای قرار دادن سنسورهای اندازه‌گیری در پشت ساعت، طراحی آن‌ را کوچک کرده است

باید به این نکته توجه کرد که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - جریان الکتریکی کوچکی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - که در طول اندازه‌گیری BIA به بدن کاربران ارسال می‌شود، می‌تواند بر ضربان‌ساز‌ها تاثیر بگذارد. به همین دلیل، در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - صورت داشتن ضربان‌ساز یا هر وسیله پزشکی داخلی دیگری، نباید از ساعت‌های هوشمند برای اندازه‌گیری ترکیب بدن خود استفاده کنید. همچنین هیچ مدرکی درباره خطرناک‌بودن این روش برای زنان باردار وجود ندارد و نتایج اندازه‌گیری کاربرانی که کمتر از ۲۰ سال سن دارند، ممکن است نادرست باشد.

اکثر دستگاه‌های موجود در بازار که از BIA برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - ارزیابی ترکیبات بدن استفاده می‌کنند، جریان را از طریق کف پا (مانند ترازوی هوشمند) یا از طریق کف دست ارسال می‌کنند اما سامسونگ برای قرار دادن سنسورها در پشت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - ساعت خود آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - کوچک کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان
سایر دستگاه‌های BIA مانند ترازوهای هوشمند، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - از الکترودهای بزرگتر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - استفاده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر الوند استان زنجان - می‌کنند

هرچند در این روش می‌توان میزان چربی بدن را نیز تخمین زد، اما باید به چند نکته توجه کرد. طبق گفته یک دانشمند بین میزان آب بدن و چربی نسبت کامل یک به یک وجود ندارد و میزان آب بدن در طول زمان تغییر می‌کند. برای مثال ورزش کردن یا نوشیدن آب زیاد می‌تواند روی این میزان تاثیرگذار باشید. همچنین اگر اندازه‌گیری بلافاصله پس از نوشیدن دو لیوان آب انجام شود، میزان چربی بدن بیش از حد ارزیابی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone