🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42432.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید پهپاد Lily با فیلمبرداری 4K و باتری قابل تعویض معرفی شد

دو سال پیش پهپادی به بازار معرفی شد که برای استفاده، کافی بود آن را به هوا پرتاب کرده و از طریق اپلیکیشن مخصوص کنترل کنید. ابزار مذکور با نام «Lily» و ویژگی هایی مانند ...

دو سال پیش پهپادی به بازار معرفی شد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - که برای استفاده، کافی بود آن را به هوا پرتاب کرده و از طریق اپلیکیشن مخصوص کنترل کنید. ابزار مذکور با نام «Lily» و ویژگی هایی مانند دوربین با کیفیت و بدنه ضد آب، موفق به جذب سرمایه 34 میلیون دلاری شد اما استارتاپ توسعه دهنده پس از مدت کوتاهی، به خاطر اتهاماتی مانند فریب سرمایه گذاران به تعطیلی کشیده شد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

حالا شرکتی به نام «Mota» برند لیلی را خریداری کرده و با معرفی نسل جدید آن تحت عنوان «Lily Next-Gen»، سرمایه گذاران قبلی را به بازگشت مبالغ از دست رفته امیدوار کرده است.

پهپاد جدید نزدیک یک کیلوگرم از نسخه قبلی سبک تر است

البته محصول جدید ضد آب نبوده و مانند Lily - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اصلی نمی توان برای استفاده، آن را مستقیماً به هوا پرتاب کرد؛ اما امکانات جدیدی مانند دوربین قدرتمند با توانایی ثبت ویدیوهای 4K و دو باتری قابل تعویض با امکان شارژ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سریع، و همچنین وزن کمتر (385 گرم در مقابل 1300 گرم) باعث شده کمپانی تولیدکننده نسبت به فروش محصول خود اطمینان داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که Mota در توجیه ضد آب نبودن لیلی جدید، عنوان کرده بر اساس نظر سنجی ها اکثر مشتریان یک پهپاد سبک و ارزان را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به نمونه سنگین، گران و ضد آب ترجیح می دهند.

پهپاد Lily Next-Gen هم اکنون در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دو پکیج استاندارد و کامل با قیمت های 500 و 800 دلار عرضه می شود که هردو مورد از باتری اضافه، کابل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شارژ، پروانه های یدکی، محافظ پروانه، کارت حافظه 16 گیگابایتی و شارژر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سریع بهره مند هستند.

گفتنی است پکیج کامل علاوه بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - موارد فوق دارای کیف محافظ قابل حمل، ریموت کنترل با صفحه نمایش اختصاصی و یک سال گارانتی کامل شامل ضربات وارده به بدنه نیز خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیتعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیتعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربیتعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone