🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25298.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

داستان بشقاب پرنده‌هایی که باعث شدند بریتانیا حضور بیگانگان را جدی‌تر بگیرد

اواخر ماه سپتامبر سال ۱۹۵۲، تنها چند ماه بعد از اینکه مشاهده یک «بشقاب پرنده»‌ بر فراز واشنگتن دی‌سی به تیتر اصلی خبرگزاری‌ها تبدیل شد، چند ده افسر نظامی که در تمرینات ناتو در شمال ...

اواخر ماه سپتامبر سال ۱۹۵۲، تنها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - چند ماه بعد از اینکه مشاهده یک «بشقاب پرنده»‌ بر فراز واشنگتن دی‌سی به تیتر اصلی خبرگزاری‌ها تبدیل شد، چند ده افسر نظامی که در تمرینات ناتو در شمال اقیانوس اطلس مشارکت داشتند خود به تب و تاب موجودات فرازمینی دچار شده بودند.

مانور Mainbrace بزرگ‌ترین مانور نظامی جهان بعد از جنگ جهانی دوم بود که در دوران صلح انجام می‌شد. این مانورها قرار بود پاسخ ناتو به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - حملاتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساختگی به اروپا را شبیه‌سازی کنند،‌ مثلا حمله‌ای از سوی جماهیر شوروی. عملیات Mainbrace شامل ۲۰۰ کشتی، ۱۰۰۰ هواپیما و ۸۰ هزار سرباز از چندین کشور عضو ناتو بود - بیشترین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - سهم را هم ایالات متحده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - و بریتانیا داشتند.

در سالی که خبرگزاری‌ها انبوهی از گزارش‌های مرتبط با مشاهده یوفو را منتشر کرده بودند، مقامات پنتاگون به شوخی به نیروی اطلاعات دریایی می‌گفتند که باید در جریان مانور ناتو، حواس‌شان به بیگانگان هم باشد.

و مشخص شد که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - هشدارشان آنقدرها هم دور از ذهن نبوده است. ادوارد روپلت، کاپیتان نیروهای هوایی آمریکا و کسی که مسئولیت پروژه فوق سری Blue Book برای تحقیق در زمینه یوفو را برعهده داشت در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - کتاب سال ۱۹۵۶ خود می‌نویسد: - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - «هیچکس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - واقعا انتظار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - نداشت که یوفوها ظاهر شوند. اما در هر صورت، یوفوها یکبار دیگر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - به شکلی غیرقابل پیش‌بینی عمل کردند. آن‌ها آن‌جا بودند».

خبری از بالن هواشناسی نیست

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان

نخستین مواجهه با بیگانگان در جریان مانور Mainbrace در روز ۱۳ سپتامبر اتفاق افتاد. زمانی که کاپیتان و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - خدمه یک ناوشکن دانمارکی، جسمی مثلثی‌شکل را در آسمان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - مشاهده کردند که با سرعتی خطرناک در تاریکی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - شب حرکت می‌کرد. این هواگرد ناشناخته نوعی نور درخشان آبی‌رنگ ساطع می‌کرد و آنطور که فرمانده اشمیت جنسن تخمین زد، سرعتی معادل ۹۰۰ مایل بر ساعت داشت.

در روز ۲۰ سپتامبر، یک روزنامه‌نگار آمریکایی به نام والاس لیتوین که در ناو USS Franklin D. Roosevelt در جریان تمرین‌های Mainbrace حضور داشت، شاهد همهمه در عرشه بود: چندین خلبان و اعضای خدمه پرواز به کره‌ای نقره‌ای رنگ در آسمان اشاره کردند که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - ظاهرا در حال تعقیب آن‌ها بود. لیتوین به سرعت ۴ عکس رنگی از این شی گرد به ثبت رساند که البته خودش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - تصور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌کرد یک بالن هواشناسی باشد.

سال‌ها بعد در نامه‌ای به یک محقق یوفو، لیتوین تعریف می‌کند که بعد از این اتفاق به سراغ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - همکاران خود رفت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - و به شوخی گفت که قادر به «تصویربرداری از یک بشقاب پرنده» بوده است. این موضوع مورد توجه یکی از افسران کشتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار گرفت و آن‌ها به لیتوین گفتند که در آن روز هیچ بالنی به آسمان فرستاده نشده است. آن افسر سپس با Midway، تنها کشتی حاضر در منطقه، تماس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرفت و آن‌ها نیز تایید کردند که هیچ بالنی به آسمان فرستاده یا دیده نشده است.

لیتوین می‌نویسد: «به بیان دیگر، آسمان بالا سر ناوگان ناتو به دقت رصد می‌شد و هیچ‌چیز نمی‌توانست بدون دیده شدن از آن‌جا عبور کند. اما من می‌دانستم که تصویری از چیزی ثبت کردم که شبیه به یک توپ پینگ پونگ بود.»

روپرت و تیم پروژه Blue Book به سراغ نیروی دریایی رفتند و با خدمه پرواز مصاحبه کردند. برخی این را رد کردند که در حال مشاهده بالن هواشناسی بوده‌اند، اما برخی دیگر تردیدهای خودشان را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - داشتند. روپلت می‌نویسد: «با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کرد. و گرچه از برخی جهات شبیه یک بالن بود، تفاوت‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - زیادی با هزاران بالنی داشت که خدمه پیشتر دیده بود».

سریع‌تر از یک ستاره دنباله‌دار

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان

پیچیده‌ترین مواجهه -مواجه‌ای که به تنهایی باعث شد ارتش بریتانیا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوباره به یوفوها علاقه‌مند شود- توسط چندتن از افسران و خدمه پرواز نیروهای هوایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - سلطنتی در یورکشایر انگلیس گزارش شد. این اتفاق در روز ۱۹ سپتامبر افتاد. یک جنگنده Meteor بریتانیایی در حال بازگشت به مقر هوایی تاپکلیف بود. وقتی هواپیما به ارتفاع ۵۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - پا رسید، خدمه روی زمین شاهد جسمی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - دایره‌ای و نقره‌ای بودند که چند هزار پا بالاتر از جنگنده و با سرعتی یکسان پرواز می‌کرد.

در گزارشی که در آرشیو ملی انگلیس ثبت شده، ستوان جان کیلبورن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - از گردان ۲۶۹ می‌گوید که این جسم سپس ارتفاع خود را به سمت جنگنده کاهش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - داد «آن هم درحالی که حرکتی آونگی داشت... شبیه به افتادن یک برگ از درخت». در ابتدا کیلبورن تصور - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد که دارد یک چتر نجات یا کلاهک موتوری را می‌بیند که از جت جدا شده است.

سپس جسم بیگانه به ناگاه در میانه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - زمین و هوا ایستاد، بر محور خود چرخید و با سرعتی باورنکردنی در افق محو شد.

کیلبورن در گزارش خود آورد که: «شتاب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - [جسم بیگانه] معادل یک ستاره دنباله‌دار بود. من هیچوقت چنین پدیده‌ای را در زندگی‌ام ندیده بودم. سرعت حرکت جسم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - قابل مقایسه با هرچیزی که من در آسمان دیده بودم نبود». برخلاف مشاهدات قبلی که مخفیانه باقی ماندند، مواجهه با بیگانگان در تاپکلیف به رسانه‌ها درز کرد و خبرش روی صفحه اصلی روزنامه‌ها قرار گرفت.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان

حادثه تاپکلیف آنقدر زبان‌زد عام و خاص شد که سازمان اطلاعات ارتش بریتانیا در شرایطی دشوار قرار گرفت. آن‌ها نمی‌توانستند سوالات خبرگزاری‌ها را نادیده بگیرند اما به تحقیقات جدی در زمینه یوفوها هم علاقه‌مند نبودند.

محققی به نام دیوید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - کلارک درحالی که مشغول تحقیق در آرشیو ملی بریتانیا بود تا کتاب Out of Shadows سال ۲۰۰۱ را بنویسد، به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - کشفی بسیار مهم رسید. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - برخلاف تکذیب مداوم افسران، مشخص شد دولت بریتانیا در حال تحقیق در زمینه یوفو بوده و مستنداتی بسیار محرمانه هم راجع به این موضوع وجود داشت.

گزارش شش صفحه‌ای یکی از واحدهای وزارت دفاع این کشور که در ماه ژوئن ۱۹۵۱ نوشته شده بود، به پنلی محرمانه از متخصصین حوزه اطلاعات اشاره داشت که به عنوان «تیم بشقاب پرنده» شناخته می‌شدند.

بنابر گزارش، این تیم ۵ نفره از سال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - ۱۹۵۰ جلساتی ترتیب داده بود تا گزارش مشاهدات خلبانان نیروی دریایی و هوایی را تحلیل کند. تیم بشقاب پرنده، درست مانند اعضای ارشد نیروی هوایی آمریکا که پروژه Blue Book را پیش می‌بردند، روی تمام مشاهدات خط بطلان کشیدند و معتقد بودند تمام مشاهدات یا «تشخیص اشتباه هواگردهای رایج» یا «خطای دید و توهمات روان‌شناختی» یا حتی «دروغ عامدانه» بوده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان

تیم سری بریتانیایی به این نتیجه رسید که تنها راه برای کسب اطلاعات قابل اتکا راجع به یوفوها، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - راه‌اندازی شبکه‌ای جهانی از ایستگاه‌های راداری و تصویربردارانی خواهد بود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - که به صورت مداوم آسمان را پایش کنند.

این تیم در گزارش خود آورد:‌ «راجع به این مسئله، براساس شواهدی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - تا امروز در دسترس بوده و به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، قویا پیشنهاد می‌کنیم که تحقیقات بیشتری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - روی پدیده‌های هوایی مرموز صورت نگیرد، مگر اینکه شواهدی قابل اتکا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - در دسترس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار بگیرد».

این همان گزارشی بود که به وینستون چرچیل نشان داده شد، آن هم بعد از اینکه نخست وزیر بریتانیا در تایستان ۱۹۵۲ نامه‌ای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - با این مضمون نوشت: «این سخنان راجع به بشقاب - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - پرنده‌ها راجع به چیست؟ چه معنایی می‌تواند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - داشته باشد؟ حقیقت چیست؟ این موضوع را به من گزارش دهید». گزارش فوق محرمانه تیم ۵ نفره را به چرچیل نشان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - دادند و تحقیق در زمینه یوفو پایان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرفت. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - البته تا زمانی که مانور Mainbrace آغاز شد.

احیای تحقیقات

تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان

آنطور که روپلت از پروژه Blue Book می‌گوید، بعد از مواجهه در تاپکلیف و پوشش خبری گسترده، سازمان اطلاعات ارش بریتانیا مجبور بود یوفو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به رسمیت بشناسد. در سال ۱۹۵۳، وزارت ناوبری هوایی بریتانیا یک «میز یوفو» برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - سازمان اطلاعات در نظر گرفت که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - معمولا به نام رمز «Al3»‌شناخته می‌شد. از آن زمان به بعد، تمام مشاهدات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - غیر قابل توضیح پرسنل ارتش بریتانیا از داخل کنترل می‌شد و نباید با خبرگزاری‌ها به اشتراک گذاشته می‌شد.

کلارک به شخصه آنقدرها غافلگیر نشده که چندین دریانورد و خلبان شاهد پدیده‌های هوایی غیر قابل شناسایی و توضیح در جریان مانورهای دوهفته‌ای ناتو بوده‌اند. او می‌گوید: «شما پرسنل نظامی بزرگی دارید که باید برای تشخیص هواگردهای احتمالی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - دشمن شدیدا هشیار باشند. احتمال زیادی وجود دارد که چیزهایی ببینید که در غیر این صورت نادیده گرفته می‌شدند».

از منظر میزان جدیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - ارتش بریتانیا در تحقیق روی حادثه تاپکلیف و مشاهدات بعدی، کلارک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - به صفحه اصلی روزنامه‌ای متعلق به چند ماه بعد از مانور Mainbrace اشاره می‌کند که در آن، یک خبرنگار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - مقامات وزارت ناوبری هوایی را تحت فشار گذاشته تا نتیجه تحقیقات را اعلام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - کنند. مقامات می‌گویند «هیچ ایده‌ای ندارند» که آیا تحقیقات همچنان در جریان است - تعمیرات لباسشویی میله در شهر بندرترکمن استان گلستان - و آیا اصلا نتایج آن به صورت عمومی اعلام خواهد شد یا خیر.

خبرنگار مورد اشاره در گزارش خود می‌نویسد: «آیا احتمالش وجود دارد که جسم بیگانه یک بشقاب پرنده بوده باشد؟ اطلاعات به دست آمده از گروه انگشت‌شماری از مقامات نشان می‌دهد که احتمالش صفر بوده. آن‌ها می‌گویند "ما به این داستان‌ها شدیداً با تردید نگاه می‌کنیم".»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone