🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29239.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

عیدی همراه اول به مشترکانش تا ۵۰ هزار تومان

«همراه اول» به مناسبت آغاز بهار و عید نوروز ۱۳۹۸ به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می‌دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ...

«همراه اول» به مناسبت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - آغاز بهار و عید نوروز ۱۳۹۸ به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - عیدی می‌دهد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح «عیدی ۹۸» همراه اول از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می‌شود. در این طرح تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی می‌توانند یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ هزار ریالی را عیدی بگیرند.

این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکان فعال می‌شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکان می‌توانند - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان

البته در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده، تماس‌های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست. هرچند مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در مدت مشخص شده دارند، اما همراه اول می‌گوید که ممکن است براساس رفتار مصرفی، - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - برای برخی از مشترکان علاوه بر بسته‌های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده آن، از زمان فعال‌سازی تا روز سیزدهم فروردین ماه خواهد بود.

اگر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شما هم جزو مشترکانی هستید که علاقمندید بسته‌های عیدی را فعالسازی کنید، می‌توانید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند. ضمن اینکه استعلام بسته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - هدیه از طریق کد دستوری #۰*۹۸* هم امکانپذیر است. درصورتی‌ هم که نیاز به راهنما داشتید، از کد دستوری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - #۹*۹۸* استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone