🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25307.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مسکو به سیستم تشخیص چهره لایو مجهز می شود

براساس گزارش نشریه روسی Vedomosti خیابان های مسکو به دوربین های تشخیص چهره لایو مجهز می شوند. طبق اعلام سرگی سوبیانین شهردار مسکو این تکنولوژی از اوایل همین ماه به صورت گسترده و انبوه در شهر ...

براساس گزارش نشریه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - روسی Vedomosti خیابان های مسکو به دوربین های تشخیص چهره لایو مجهز می شوند. طبق اعلام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - سرگی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - سوبیانین شهردار مسکو این تکنولوژی از اوایل همین ماه به صورت گسترده و انبوه در شهر نصب شده است.

این خبر در حالی منتشر می شود که هفته پیش مقامات لندن از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - یکپارچه سازی تجهیزات تشخیص چهره لایو با فعالیت های پلیس خبر دادند و اعلام شد که این دوربین ها قرار است در مناطق توریستی شلوغ و مراکز خرید نصب شوند تا برای شناسایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - جرایم خشن و جدی مورد استفاده قرار بگیرند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان

تکنولوژی تشخیص چهره مدتهاست که توسط پلیس برای شناسایی افراد در تصاویر آرشیوی مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از سیستم های شناسایی لایو گامی تازه در این رابطه محسوب می شود. به این ترتیب مجریان قانون امکان پیدا می کنند تا افراد مظنون را به صورت آنی در جمعیت شناسایی کنند هرچند که شرکت های مدافع - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - حریم خصوصی معتقدند این تکنولوژی ها آزادی های مدنی را نقض میکنند و چهره های ناشناس در اماکن عمومی را به «رژه هویت های مجازی» - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - بدل می کنند.

آزمایش تکنولوژی تشخیص چهره لایو از سال ۲۰۱۷ در مسکو آغاز شد و برای این منظور از فناوری توسعه یافته توسط یک شرکت روسی به نام NtechLab برای اسکن چهره افراد در تصاویر دریافتی از ۱۶۰ هزار دوربین مدار بسته در سطح شهر استفاده خواهد شد. این شرکت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - نیز بیش از هر چیز به خاطر نرم افزار FindFace خود مشهور است که در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد و به کاربران اجازه می دهد هر فردی را در تصویر مورد نظرشان با عکس پروفایل خود در شبکه اجتماعی VK مطابقت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - دهند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان

این شرکت در نخستین روز از سال نو میلادی برای همکاری تازه اش با سازمان فناوری اطلاعات مسکو قرارداد امضا کرد و خبر مربوط به این همکاری نیز در رسانه های داخلی روسیه بازتاب پیدا کرد.

اما نکته ای که هنوز در مورد آن ابهام وجود دارد مقیاس استفاده از این دوربین هاست. فعلا هیچ آمار و ارقام رسمی در رابطه با تعداد این دوربین ها اعلام نشده اما الکس مینین مدیرعامل شرکت NtechLa با ارسال ایمیلی برای ورج خبر داد که این یکی از بزرگ ترین پروژه های نصب دوربین در دنیاست است.

مینین در نامه خود چنین آورده است:

ما باور داریم که سیستم تشخیص - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - چهره مسکو - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - یکی از بزرگ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - ترین ها در دنیاست. البته شاید سیستم های بزرگ تری هم وجود داشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - باشند که آنها تصاویری آرشیوی را اسکن می کنند.

براساس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - اعلام مینین پلیس مسکو قصد دارد با ایجاد فهرستی از امکان مشکوک برای مراقبت، از این فناوری استفاده کند. به این ترتیب هر زمان که چهره فردی با یکی از افراد تحت تعقیب یا مظنون همخوانی داشت پلیس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - از طریق اپ NtechLab مطلع می شود.

مینین در این باره گفت:

برخی افسران خاص پلیس که اپ موبایل امنیت FindFace را روی گوشی خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - نصب کرده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - اند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - هشدارهای لازم را دریافت خواهند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سنندج استان کردستان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرازنده نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام حالتون خوبه؟ احیانا شرکت شما آیا منطقه فلسطین سنندج هم سرویس میده؟
پاسخ: بله در فلسطین شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone