🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25306.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کرونا ویروس چه تاثیری روی کسب و کار اپل داشته است؟

طبق اعلام دولت چین، اجرای قوانین سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس مدتی است که در ووهان و دیگر شهرهای این کشور آغاز شده؛ بیماری مهلکی که بخاطر خوردن خفاش و مار به ...

طبق اعلام دولت چین، اجرای قوانین سفت و سخت برای جلوگیری از شیوع کروناویروس مدتی است که در ووهان و دیگر شهرهای این کشور آغاز شده؛ بیماری مهلکی که بخاطر خوردن خفاش و مار به انسان منتقل شده و تاکنون جان ۸۰ نفر را در چین گرفته است. سیستم حمل و نقل عمومی عملا در ووهان مختل و کسب و کارها و مدارس تعطیل شده اند. جشن هایی هم که به مناسبت آغاز سال نوی چینی تدارک دیده شده بودند لغو و هرگونه ورود و خروج به این شهر ممنوع اعلام شده است.

به همین خاطر فاکسکان (تامین کننده اپل) به آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دسته از کارکنانش که به مناسبت سال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نوی چینی به تایوان سفر کرده اند دستور داده که برای مدت بیشتری در این کشور بمانند و به کارخانه ووهان برنگردند.

فاکسکان علاوه بر این درخواست فرایندهای نظارتی برای پایش سلامت کارکنانش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را در کارخانه ووهان تقویت کرده. این شرکت علاوه بر ارائه ماسک های صورت به کارکنانش آنها را ملزم کرده که به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صورت روزانه دمای بدن خود را اندازه گیری کنند. همانطور که قبلا در خبرها خواندید تب یکی از علائم ابتدایی این بیماری است هرچند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که پایش تب همیشه هم کافی نیست چراکه طبق تازه ترین اطلاعات این ویروس می تواند تا چندین روز بدون ایجاد تب در بدن فرد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حضور داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل

با این حال فاکسکان اعلام کرده هیچکدام از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جداول زمانی تولید خود را به خاطر کروناویروس تغییر نمی دهد و قصد تعطیلی کارخانجاتش را به خاطر شیوع این بیماری ندارد. این شرکت تاکید کرده که شرایط را پایش می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند اما پیش بینی کرده که شرایط تاثیری روی تعهدات تولیدی اش نخواهد داشت.

فاکسکان همچنین تاکید کرده که به خاطر برخی سیاست گذاری ها و حساسیت های اطلاعاتی نمی تواند در مورد اقدامات تولیدی خاص خود نظر بدهد اما تایید می کند که تدابیر لازم را در نظر گرفته تا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مطمئن شود که به کلیه تعهدات جهانی خود عمل می کند.

گفتنی است روز گذشته تیم کوک مدیرعامل اپل در جلسه ای که برای اعلام نتایج عملکرد مالی این شرکت ترتیب داده شده بود خبر داد که اپل تامین کنندگانی در ناحیه ووهان چین دارد. او اعلام کرد که اپل منابع جایگزینی را برای تامین این قطعات در نظر گرفته و در تلاش است که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هر گونه کاهش تولید به خاطر کروناویروس را جبران کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone