🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25312.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

جریمه 1.1 میلیارد دلاری اپل و برادکام به خاطر نقض پتنت

دادگاه شرکت های اپل و برادکام (Broadcom) را به دلیل نقض پتنت های مؤسسه فناوری کالیفرنیا (CalTech) به پرداخت 1.1 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد. این شکایت به فناوری به کار رفته در تراشه های ...

دادگاه شرکت های اپل و برادکام (Broadcom) را به دلیل نقض پتنت های مؤسسه فناوری کالیفرنیا (CalTech) به پرداخت 1.1 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد.

این شکایت به فناوری به کار رفته در تراشه های وای فای بر می گردد که اپل از آنها بین سال های 2010 تا 2017 در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - محصولات خود از جمله آیفون، آیپد و مک استفاده کرده است. اپل می گوید نباید درگیر این پرونده می شده چون همانند بسیاری از شرکت های دیگر از تراشه های آماده شرکت برادکام استفاده کرده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان

با این حال قاضی دادگاه اعلام کرد که اپل و برادکام باید به ترتیب 837.8 و 270.2 میلیون دلار به مؤسسه فناوری کالیفرنیا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - پرداخت کنند. این دو شرکت ضمن اعلام نارضایتی از این حکم می خواهند به دادگاه اعتراض کنند.

مؤسسه فناوری کالیفرنیا با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام «خشنودی» از رأی دادگاه اعلام کرد که به عنوان یک مؤسسه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - آموزش عالی غیرانتفاعی و در راستای پیروی از اهداف خود برای گسترش دانش بشری و کمک به جامعه از طریق تحقیقات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - آموزش محور، از مالکیت معنوی خود محافظت می کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان

شرکت برادکام یکی از تأمین کنندگان اصلی اپل بوده و درصد بالایی از تراشه های وای فای، بلوتوث و دیگر چیپ های ارتباطی آیفون، مک و دیگر محصولات این شرکت را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - تأمین می کند. حدود 20 درصد از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - درآمدهای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - این شرکت در سال مالی گذشته توسط اپل حاصل شده است.

اوایل بهمن ماه امسال برادکام از عقد قراردادی به ارزش 15 میلیارد با اپل دلار خبر داد تا قطعات وایرلس مورد نیاز این شرکت را تأمین کند.

جریمه 1.1 میلیارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - دلاری رقم قابل توجهی در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - صنعت پتنت محسوب می شود. اپل سال 2012 سامسونگ را به خاطر نقض پتنت به دادگاه کشاند و قاضی این شرکت کره ای را به دلیل کپی کردن طراحی آیفون به پرداخت 1 میلیارد دلار جریمه محکوم کرد. البته سامسونگ و اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر کرمانشاه استان کردستان - بعداً به توافق رسیدند و درگیری 7 ساله این دو شرکت سرانجام در سال 2018 پایان یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone