🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25311.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شرایط ویژه پیش خرید Huawei Y9s در ایران

گوشی هواوی Y9s اواسط آبان ماه معرفی شد و کمی بعد هواوی طی مراسمی جداگانه از این محصول در ایران نیز رونمایی کرد. حالا این شرکت خبر داده که تازه ترین میان رده خود را به ...

گوشی هواوی Y9s اواسط آبان ماه معرفی شد و کمی بعد هواوی طی مراسمی جداگانه از این محصول در ایران نیز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - رونمایی کرد. حالا این شرکت خبر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - داده که تازه ترین میان رده خود را به زودی به بازار کشور عرضه می کند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - شرایط ویژه ای را برای نخستین خریداران آن در نظر گرفته است.

طبق اعلام هواوی این محصول به زودی در بازار ایران قابل دسترس - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - و خریداری خواهد بود. اما کسانی که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - علاقه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - دارند پیش از دیگران این گوشی را در دست بگیرند، می‌توانند از تاریخ 11 تا 16 بهمن ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب هوآوی در سرتاسر کشور (بیش از 180 فروشگاه) و پر کردن فرم درخواست، بدون پرداخت هیچ وجهی برای پیش خرید 2019 Huawei Y9s - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - اقدام کنند.

فرآیند تحویل گوشی‌ها از ١٧ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - بهمن آغاز خواهد شد و کسانی که پیش خرید را انجام داده‌اند، با تحویل رسید مربوطه و پرداخت هزینه گوشی در این روز، گوشی هوشمند Y9s 2019 Huawei را همراه هدیه ویژه‌اش یعنی یک دستگاه هدست بی‌سیم Huawei FreeLace تحویل خواهند گرفت.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان

هدست هوآوی FreeLace با قیمتی حدود یک میلیون تومان، محصول جدید هوآوی در ایران است که در حال حاضر صرفا به کسانی که Y9s را پیش‌خرید کنند تحویل داده می‌شود.

برای کسانی که خرید آنلاین علاقه‌ی بیشتری دارند امکان پیش خرید Y9s 2019 در سایت دیجی‌کالا از ساعت 10 صبح روز 16 بهمن وجود دارد و کسانی که این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - خرید را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - از دیجی‌کالا انجام دهند نیز هدیه ویژه این طرح را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است یکی از تغییرات Huawei Y9s نسبت به نسل قبلی، استفاده از سنسورهای جدید در بخش دوربین است. هوآوی از سه دوربین برای پشت و یک دوربین برای سلفی (پاپ آپ) در این تلفن هوشمند استفاده می‌کند. دوربین اصلی پشتی، یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - سنسور 48 مگاپیکسلی بسیار باکیفیت دارد که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی روی تصاویر، باعث ثبت تصاویری با وضوح بسیار بالا می‌شود. همچنین بهترین سنسور نور، به همراه الگوریتم هوش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - مصنوعی، تصاویری شفاف، واضح و بدون نویز را در نور کم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت جام استان خراسان - و شب به همراه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone