🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25302.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سال گذشته فروش تلفن های هوشمند هواوی از اپل بیشتر بوده است

طبق گزارش هایی که موسسات Strategy Analytics، Countrtpoint Research و Canalys منتشر کرده هواوی توانسته با کنار زدن اپل جایگاه دوم پرفروش ترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا را طی سال ۲۰۱۹ به خود اختصاص دهد. ...

طبق گزارش هایی که موسسات Strategy Analytics، Countrtpoint Research و Canalys منتشر کرده هواوی توانسته با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - کنار زدن اپل جایگاه دوم پرفروش ترین تولیدکنندگان موبایل در دنیا را طی سال ۲۰۱۹ به خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - اختصاص دهد. در طول این بازه زمانی غول تکنولوژی چینی بالغ بر ۲۴۰ میلیون گوشی را در سراسر دنیا به فروش رساند که در مقایسه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - با فروش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - ۲۰۰ میلیون عددی اپل به میزان قابل توجهی بیشتر است. سامسونگ نیز براساس گزارش این سه موسسه پیشگام و صدرنشین جدول فروش جهانی موبایل بوده و در یکسال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیون دستگاه گوشی را در سراسر دنیا به فروش رساند. شیائومی و اوپو نیز به ترتیب جایگاه های چهارم و پنجم این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - جدول را به خود اختصاص دادند.

این جهش برای هواوی خصوصا به خاطر حضور این شرکت در فهرست سیاه آمریکا جالب توجه است؛ چراکه به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - موجب صدور فرمان اجرایی ترامپ هواوی دیگر به جز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - در موارد خاص اجازه همکاری با شرکت های آمریکایی را ندارد و برای مثال نمی تواند از اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل روی گوشی های تولیدی اش استفاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - کند که همین مساله محدودیت هایی را برای او در خارج از خاک چین ایجاد کرده است.

بنابر گزارش موسسه Counterpoint چین بالغ بر ۶۰ درصد از فروش هواوی طی یک سال اخیر را به خود اختصاص داده و صادرات تلفن های همراه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - آن به اقصی نقاط دنیا طی بازه ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در حدود ۱۷ درصد افزایش داشته است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان

با این همه روشن است که محدودیت های آمریکا روی فروش هواوی تاثیر داشته است. Canalys در گزارش خود خاطرنشان کرده که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - هواوی [در صورت نبود محدودیت از جانب آمریکا] احتمالا می توانست در سال ۲۰۱۹ سامسونگ را به چالش بکشد و چه بسا جایگاه نخست - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - جدول فروش جهانی را به خود اختصاص دهد.

اگر تحریم های آمریکا نبود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - هواوی احتمالا جایگاه اول پرفروش ترین تولیدکنندگان موبایل را تصاحب می کرد

در مورد رقابت هواوی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - اپل هم باید بگوییم که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - مدتی است این غول تکنولوژی چینی برای سازنده آیفون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - دردسر ساز شده. در سال ۲۰۱۷ میلادی هواوی برای بازه زمانی دو ماه (ژوئن و جولای) توانست اپل را کنار بزند و یک سال بعد IDC گزارش داد که این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۱۸ بیشتر از اپل گوشی موبایل فروخته است. اما سال گذشته هواوی توانست در طول کل سال فروش بیشتری را نسبت به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - اپل تجربه کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان

نکته جالب اینجاست که اپل علیرغم از دست دادن جایگاه دوم جهانی از نظر فروش موبایل، فصل گذشته را با موفقیت تمام کرد و فروش بسیار خوبی را به خاطر آیفون های سری 11 رقم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - زد. بنابر اعلام هر سه موسسه تحلیلی (که در ابتدای این مطلب به نام‌ آنها اشاره شد) فروش اپل در سه ماهه قبل بیشتر از سامسونگ بوده و به ادعای خود اپل این فروش موفق نیز مرهون خانواده آیفون 11 خصوصا مدل استاندارد آن بوده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - است. به گفته تحلیلگران فروش گوشی های اپل در فصل اخیر نسبت به مدت مشابه سال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - قبل بین ۷ تا ۱۱ درصد افزایش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - داشته است.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که هر سه موسسه یاد شده باور دارند کل گوشی های فروخته شده توسط کمپانی فعال در این عرصه طی سال ۲۰۱۹ از مقدار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - فروش آنها در سال قبل کمتر شده و این دومین سال پیاپی است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - بازار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر کردستان استان کردستان - اسمارت فون با چنین افولی روبرو می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone