🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31161.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر گلکسی S10 نسبت به گوشی‌های فعلی ظریف‌ تر می‌شود

با توجه به اطلاعاتی که تا امروز از گلکسی S10 به بیرون درز کرده،‌ این گوشی هوشمند بسیار با پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی S9 متفاوت خواهد بود؛‌ تفاوتی که یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند ...

با توجه به اطلاعاتی که تا امروز از گلکسی S10 به بیرون درز کرده،‌ این گوشی هوشمند بسیار با پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی S9 متفاوت خواهد بود؛‌ تفاوتی که یکی از دلایل اصلی آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - می‌تواند استفاده از صفحه نمایش جدید باشد.

بر اساس ثبت اختراع تازه‌ای که توسط سامسونگ انجام شده، این کمپانی قصد استفاده از یک صفحه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - نمایش با لبه‌هایی بسیار کمتر از آیفون 10 یا گلکسی S9 را دارد. با توجه به این طرح احتمالی، یک دوربین سلفی هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - سمت چپ دیده می‌شود.

بزرگ شدن اندازه پنل، کاهش پیدا کردن لبه‌ها و در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - نهایت تغییر جای دوربین باعث خواهد شد کاربران دید مسلط‌تری به صفحه نمایش داشته باشند و همین قضیه پنل جدید که با نام Infinity-O هم شناخته می‌شود را به گزینه بهتری برای بازی کردن تبدیل می‌کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم
استفاده از پنل جدید باعث می شود که گوشی‌های بعدی سامسونگ گزینه بهتری برای بازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - کردن باشند.

با توجه به این که مدت زمان زیادی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - تا پایان سال و در نتیجه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - معرفی S10 از سمت سامسونگ برای عرضه در ابتدای سال آینده میلادی نمانده، مشخص نیست که آیا از پنل جدید Infinity-O در این گوشی استفاده خواهد شد یا نه.

پیش از این هم شایعاتی در مورد تغییر جای دوربین سلفی در گلکسی S10 شنیده می‌شد اما حال و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - با توجه به پنل‌های Infinity-O می‌توان حدس زد که دوربین جلوی پرچمدار بعدی سامسونگ در سمت چپ قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر بازار جهانی موبایل در رکود بزرگی به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - سر می‌برد. به نظر کارشناسان فناوری‌های به کا رفته در گوشی‌های فعلی آنقدر جذاب نیستند که کاربران تصمیم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - به خرید موبایل تازه‌ای بگیرند. همین مسئله باعث شده که سامسونگ با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - وجود حفظ جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر دستجرد استان قم - تولید کننده تلفن همراه، با کاهش سود بخش موبایل خود نسبت به زمان مشابه در سال گذشته روبرو شود و از همین سو استفاده از پنل‌های Infinity-O می‌تواند راهی تازه برای جذب دوباره کاربران باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone