🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31160.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

امکان ساخت برنامه‌های ۶۴ بیتی ویندوز روی سخت افزار‌های ARM فراهم شد

مایکروسافت یکی از محدودیت‌های ویندوز برای پردازنده‌های ARM را این هفته بر می‌دارد تا ساخت برنامه‌های 64 بیتی با استفاده از آن‌ها امکان پذیر باشد. همچنین سازندگان برنامه‌ها می توانند برنامه هایی که پیش از ...

مایکروسافت یکی از محدودیت‌های ویندوز برای پردازنده‌های ARM را این هفته بر می‌دارد تا ساخت برنامه‌های 64 بیتی با استفاده از آن‌ها امکان پذیر باشد. همچنین سازندگان برنامه‌ها می توانند برنامه هایی که پیش از این به صورت ۳۲ بیتی نوشته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - شده بودند را بازنویسی کنند و بنابراین تمام برنامه‌های ۶۴ بیتی روی سخت افزار‌های ARM از این به بعد بهتر اجرا خواهند شد.

مایکروسافت پیش از این هم چنین اتفاقی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - را هنگام درخواست از سازندگان برای توسعه اپلیکیشن‌های مختص به سیستم‌عامل‌های ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ روی سخت افزارهای لمسی تجربه کرده بود و حال باید منتظر ماند و دید که صادر شدن اجازه ساخت برنامه‌های ۶۴ بیتی روی سخت‌افزارهای ARM تا چه اندازه روی سرنوشت ویندوز و آرم تاثیر خواهد گذاشت.

اجرای ویندوز روی پردازنده‌های ARM طی سال گذشت پیشرفت قابل مشاهده‌ای را به خود دیده اما هنوز هم روان اجرا شدن برنامه‌ها یک مشکل مهم به شمار - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - می‌رود. پیش از این یک شبیه‌ساز برای اجرای برنامه‌ها روی سخت افزار ARM استفاده می‌شد که قطعا به اندازه کافی ایده آل نبود.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران

حال و با توجه به این که فرصت ساخت برنامه ۶۴ بیتی ویندوز روی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - سخت افزار‌های ARM فراهم شده باید دید که اجرای آن‌ها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - تا چه اندازه بهتر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - و قادر به رقابت با دیگر پردازنده‌ها خواهد شد.

مدتی پیش هم این شایعه شنیده می‌شد که مایکروسافت قصد داشته در تبلت سرفس گو خود از پردازنده‌های ARM بهره ببرد اما فشارهایی از سمت اینتل باعث شده تا جلوی این اتفاق گرفته شود. اینتل پیش از هم گفته بود که در صورت شبیه سازی معماری مجموعه دستورات x86 این کمپانی از سوی رقبا از آنها شکایت خواهد کرد.

کمپانی ARM پیش از این اعلام کرده بود که طی سال آینده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر متل قو استان مازندران - میلادی از پردازنده‌هایی بر اساس معماری ۵ نانومتری معرفی خواهد کرد که قطعا تاثیر زیادی روی افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone