🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39017.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کالبد شکافی کامپیوتر یکپارچه iMac Pro اپل [تماشا کنید]

در حالی که علاقمندان حوزه سخت افزار منتظر بودند iFixit کامپیوتر جدید اپل را کالبدشکافی کند یکی از کمپانی های تولیدکننده لوازم جانبی iMac به نام «OWC» ویدئویی را منتشر کرده که شامل باز کردن مدل پایه ...

در حالی که علاقمندان حوزه سخت افزار منتظر بودند iFixit کامپیوتر جدید اپل را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کالبدشکافی کند یکی از کمپانی های تولیدکننده لوازم جانبی iMac به نام «OWC» ویدئویی را منتشر کرده که شامل باز کردن مدل پایه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - iMac Pro و تشریح قطعات آن است.

مدل های قبلی iMac از دریچه ای در پنل عقب برخودارند که امکان ارتقای رم را فراهم می کند اما مدل جدید از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این قابلیت بی بهره است، بنابرین برای ارتقای آن راه دیگری جز بیرون ریختن دل و روده دستگاه باقی نمی ماند.

در این کالبدشکافی مشخص شده که مدل پایه iMac Pro با رم 32 گیگبایتی از 4 رم 8 گیگابایتی با ماژول DIMM بهره می برد؛ پیکربندی که احتمالا در مدل های مجهز به رم 32 و 64 گیگابایتی نیز تکرار شده است.

نکته مثبت این پیکبربندی در پشتیبانی این کامیپوتر از حافظه چهارکاناله است، با این حال در صورتی که کاربر بخواهد رم خود را از 32 به 64 گیگبایت تغییر دهد چاره دیگری جز تعویض هر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ماژول ندارد.

کمپانی سازنده در این مدل iMac Pro که از 1 گیابایت حافظه برخودار است از دو حافظه SSD با ظرفیت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 512 گیگبایت و پیکربندی RAID استفاده کرده است.

علاوه بر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این به جای تعبیه این حافظه در بورد اصلی، آنها را به عنوان ماژول هایی مجزا و از طریق پیچ به بورد متصل کرده اند، در نتیجه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تعویض آنها از نظر فنی نباید چندان کار دشواری باشد.

OWC تاکید کرده که در آینده نزدیک یک کیت ارتقای رم DIY  را برای iMac Pro عرضه خواهد کرد، گرچه اغلب کاربران ترجیح می دهند این کار را به مراکز معتبر بسپارند.

کمپانی OWC در سال گذشته - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز گجتی را برای مک بوک پروهای 2016 عرضه کرده بود که 4 ترابایت فضای ذخیره سازی، یک درگاه کارت حافظه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - SD و یک پورت USB را به آنها اضافه می کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone