🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25062.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 اولترا با آیفون 11 پرو مکس و پیکسل 4XL

سامسونگ پرچمدار حقیقی خود را گلکسی S20 اولترا می داند و آنرا از نظر نمایشگر، سخت افزار و البته دوربین تا دندان مسلح کرده است. این گوشی روی کاغذ فوق العاده قدرتمند است و رقبایی ...

سامسونگ پرچمدار حقیقی خود را گلکسی S20 اولترا می داند و آنرا از نظر نمایشگر، سخت افزار و البته دوربین تا دندان مسلح کرده است. این گوشی روی کاغذ فوق العاده قدرتمند است و رقبایی نظیر آیفون ۱۱ پرو و پیکسل 4XL رقابت سختی را با آن پیش رو دارند.

در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - همین زمینه: رونمایی از گلکسی S20  و S20 اولترا

سامسونگ هرچه در چنته داشته در گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اولترا رو کرده است. این گوشی ۶.۹ اینچی نخستین موبایل سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی محسوب می شود؛ قابلیتی که رقبا از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن بی بهره اند. چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در کنار ۱۶ گیگابایت رم بسیاری فراتر از آن چیزی است که سنگین تر بازی ها و اپ های اندرویدی به آن نیاز دارند و تا چند سال دیگر هم پاسخگوی نیازهای پردازشی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل

اصلی ترین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مزیت گلکسی S20 اولترا بدون شک دوربین قدرتمندی است که برای اولین بار دوربین پریسکوپی را به دنیای موبایل آورده تا زوم اپتیکال ۱۰ برابری و دیجیتال ۱۰۰ برابری را در اختیار کاربر بگذارد. دیگر ویژگی های این دوربین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نظیر ترکیب ۹ پیکسل برای افزایش کیفیت تصاویر نوید دوربینی را می دهد که با اختلاف به صدر فهرست DxOMark خواهد رفت

از نظر دوربین پیکسل 4XL به پای گلکسی S10 هم نمی رسید چه رسد به نو رسیده سامسونگ. آیفون ۱۱ پرو مکس علی رغم تصویربرداری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - درخشان به نظر باید راه را برای گلکسی S20 اولترا باز کند. از طرف دیگر اولترا با شبکه نسل پنجم سازگاری دارد اما دو مدل دیگر به دنیای LTE تعلق دارند.

سامسونگ غول جدید خود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که با تکیه بر شارژ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیمی سریع ۴۵ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - واتی و بی سیم ۱۵ واتی به سرعت پر می شود. این در حالی است که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر پارس آباد استان اردبیل - دو رقیب دیگر از نظر ظرفیت باتری و توان شارژ به پای آن نمی رسند. البته نباید فراموش کنیم که گلکسی S20 اولتر ۱۳۹۹ دلار قیمت خورده در حالی که پرچمدار اپل ۳۰۰ دلار ارزانتر تمام می شود و پیکسل 4XL هم قیمتی نصف آن دارد.

 

تماشا کنید: تیزر معرفی گلکسی S20 اولترا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone