🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مشعل پکیج چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23141.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تغییر شرایط معاینه فنی تاکسی‌های اینترنتی اعلام شد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از ابلاغ دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت مسافربرهای اینترنتی توسط وزارت کشور خبرداد. به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و به گزارش ...

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از ابلاغ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت مسافربرهای اینترنتی توسط وزارت کشور خبرداد.

به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و به گزارش دیجیاتو «نواب حسینی‌منش» در توضیح شرایط جدید معاینه فنی ارائه دهندگان خدمات هوشمند مسافر گفت:

«از آنجایی که این خودروها در گروه ناوگان پرتردد محسوب می‌شوند و پیمایش آن‌ها در سطح شهر مشابه خودروهای تاکسی است لذا در دستورالعمل جدید با هدف ارتقاء ایمنی سرنشینان و حفظ کیفی شرایط عمومی، معاینه فنی این خودروها مطابق با وسایل نقلیه عمومی لحاظ شده است. براساس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - قانون هوای پاک مدت معافیت خودروهای عمومی نو از معاینه فنی، یک سال است و این خودروها پس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - از یک سال بسته به سن، هر شش ماه یا سه ماه یکبار بایستی برای معاینه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - فنی خودرو اقدام نمایند.»

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان

وی در ارتباط با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - سن فرسودگی این خودروها تاکید کرد که بر اساس قانون، خدمات عمومی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - مرتبط با خودرو نظیر بیمه شخص ثالث و معاینه فنی نبایستی به خودروهای فرسوده ارائه شود. او اما اذعان داشت که با توجه به شرایط موجود و عدم امکان از  رده خارج کردن خودروهای فرسوده و جایگزینی با خودروهای نو، فعلا پذیرش این خودروها در سامانه ملی معاینه فنی (سیمفا) متوقف نشده است:  «این خودروها در صورت سلامت و داشتن شرایط لازم می‌توانند معاینه فنی دریافت نمایند. ضوابط فرسودگی برای این خودروهای پرتردد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - مطابق ضوابط خودروهای حمل‌ونقل عمومی تعیین شده است.»

به گفته حسینی منیش روزانه در حدود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی که دارای ۵۴ خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک است مراجعه می‌نمایند. گفتنیست در حال حاضر شرایط مدت زمان انتظار در مراکز، عادی است و خودروها می‌توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به انجام معاینه فنی خود اقدام نمایند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان

بنا به گزارشات دستورالعمل نظارت شهرداری بر فعالیت تاکسی‌های اینترنتی ذکر شده که معاینه فنی خودروها مانند تاکسی‌های - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - عادی و هر شش ماه یکبار خواهد بود و همچنین تاکید شده خودروهای فرسوده و آلاینده به تدریج از چرخه فعالیت حذف - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - می‌شوند. یعنی از نیمه دوم سال ۹۹ خودروهای با عمر بالای ۱۵ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر املش استان گیلان - سال، از نیمه دوم ۱۴۰۰ خودروهای بالای ۱۳ سال و از نیمه دوم ۱۴۰۱ خودروهای بالای ۱۰ سال (مثل تاکسی‌ها) مجاز به فعالیت در تاکسیرانی اینترنتی نیستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone