🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43925.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با فلش مموری های تازه اپیسر آشنا شوید

این روزها مقاومت محصولات و گجت های کامپیوتری در برابر آب و گرد و غبار به یکی از پیش شرط های اصلی کاربران در خرید بدل شده است و اپیسر (از جمله شرکت های تایوانی ...

این روزها مقاومت محصولات و گجت های کامپیوتری در برابر آب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و گرد و غبار به یکی از پیش شرط های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اصلی کاربران در خرید بدل شده است و اپیسر (از جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات گروه کامپیوتر که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ایران نیز حضور پررنگی دارد) از جمله نام هایی است که با تولید حافظه های دارای این مشخصه، خواسته کاربرانش را برآورده کرده است.

در ادامه این مطلب توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با دو محصول جدید آن جلب می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنیم.

کمپانی اپیسر فلش مموری های جدیدی به نام های AH13A و AH15A را به بازار ایران عرضه نموده است. این محصولات دارای گیره فلزی هستند که با یک دست باز و بسته می شوند. همچنین بدنه ساخته شده تمام فلزی، آنها را در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برابر ضربه، آب، و گرد و غبار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مقاوم می نماید که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در نهایت منجر به حفاظت از اطلاعات شما در داخل این حافظه ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می شود.

طراحی 

فلش مموری های AH13A و AH15A بدنه ای براق دارند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به خاطر داشتن گیره ای که با یک دست به جاسوئیچی یا لوازم جانبی متصل می شود، به راحتی می توانید آنها را با خود حمل نمایید. بدنه این محصولات به صورت ارگونومیک ساخته شده که باز و بسته کردن گیره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را آسان می نماید.

AH13A در رنگ نقره ای براق و AH15A در رنگ دودی براق عرضه می گردد و هر دوی آنها ضمن برخورداری از بدنه ای فلزی، در برابر ضربه نیز مقاومند. علاوه بر این، تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را در برابر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آب و گرد و غبار تضمین می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند.

در انتها باید اضافه کنیم که AH15A از استاندارد USB 3.1 و AH13A هم از USB 2.0 پشتیبانی می کند. هر دو مدل دارای ظرفیت های 8، 16، 32 و 64 گیگابایت هستند، و ظرفیت 128 گیگابایت فقط در مدل AH15A عرضه شده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone