تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27221.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

فرار مالیاتی شرکت های بزرگ تکنولوژی سخت تر می شود

غول های تکنولوژی همین حالا هم در اروپا با قوانین مالیاتی درگیر هستند، اما به نظر حرکت هماهنگی در جریان است تا مالیات شرکت های تکنولوژی افزایش یابد. به گزارش رویترز، گروه G20 درصدد تدوین ...

غول های تکنولوژی همین حالا هم در اروپا با قوانین مالیاتی درگیر هستند، اما به نظر حرکت هماهنگی در - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جریان است تا مالیات شرکت های تکنولوژی افزایش یابد. به گزارش رویترز، گروه G20 درصدد تدوین قوانینی عمومی است که از طریق - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن ها راه های فرار مالیاتی شرکت هایی چون اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون بسته شود.

احتمالا یک سطح جهانی حداقلی - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای مالیات شرکت های تکنولوژی در نظر گرفته شود

از جمله این اتفاقات می توان به از متهم شدن کمپانی هایی چون اپل به فرار مالیاتی گسترده و بدهی 5.4 میلیارد دلاری گوگل و فیسبوک به اتحادیه اروپا اشاره کرد. همین چند ماه پیش هم بود که اپل حاضر شد مالیات های 15 میلیارد دلاری و نیم میلیارد یورویی خود به ایرلند و فرانسه را پرداخت کند.

انتقادات بسیاری متوجه این شرکت ها و برخی کمپانی های دیگر است، زیرا سودشان را به سمت کشورهایی هدایت می کنند که نرخ مالیات بسیار پایینی دارند؛ این - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اقدام از نظر بسیاری افراد ناعادلانه است. البته اعمال این قانون ها کار را برای کشورهایی چون ایرلند برای جذب سرمایه چنین شرکت هایی سخت می کند. ایرلند مدت - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هاست به علت ضریب مالیات ناچیزش بهشت کمپانی های تکنولوژی محسوب می شود.

با وجود اینکه جزییات این قوانین هنوز منتشر نشده به نظر با راهکاری متشکل از دو ستون اصلی روبرو هستیم. به گفته وزیر اقتصاد ژاپن که ریاست این دیدارها را بر - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عهده داشت - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هر دو این ستون ها باید هم زمان اجرایی شوند تا قوانین جدید کارامد واقع - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شوند.

تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

ستون اول جدا کردن حق مالیات یک شرکت در مکان هایی که در آن ها حضور دارد و در آن ها محصولاتش را به فروش می رساند است؛ و اگر شرکت ها باز هم موفق به پیدا کردن راهی برای انتقال سودهایشان به مکان هایی با مالیات بسیار - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کم بشوند، یک مالیات جهانی حداقلی بر آن ها اعمال خواهد - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد.

البته تصویب این سطح حداقلی هم می تواند منجر به پرداخت های مالیاتی بسیار سنگین تری از سوی این شرکت ها شود. اگرچه ممکن - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است مانند گذشته شاهد اعتراضاتی از سمت غول - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های تکنولوژی باشیم، اما بعید است چنین اقداماتی به جایی برسند. بسیاری جوامع از اینکه کمپانی های بزرگ تکنولوژی در حال درآمد زایی از شهروندانشان بدون بازپرداخت هزینه اند گلایه دارند؛ و احتمالا بدون بالا - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رفتن - تعمیرات یخچال مابه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تعرفه های مالیاتی راضی نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone