🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28800.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

شرکت توسکا: گزارش تمام فعالیت‌های خود را به وزیر ارتباطات ارائه داده‌ایم

وزیر ارتباطات روز گذشته (۲۱ اسفند) با انتشار یک توییت عنوان کرد که به دو نماینده دولت در هیات مدیره همراه اول اعلام کرده است که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی ...

وزیر ارتباطات روز گذشته (۲۱ اسفند) با انتشار یک توییت عنوان کرد که به دو نماینده دولت در هیات مدیره همراه - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - اول اعلام کرده است که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب‌وکارهای نوپا و همراه اول مضر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و باید خاتمه پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم

ماجرا از زمانی آغاز می‌شود که صدا و سیما اعلام کرده بود که «از این پس کلیه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکتی در حوزه خدمات ارزش افزوده (VAS) و کلیه سرویس‌های پیرامون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - آن، باید به شرکت توسکا ارجاع شود و پس از دریافت مجوز همکاری و نامه تأییدیه آن، نسبت به مشارکت فیمابین اقدام کنند.» این مسئله باعث انحصار در تبلیغات موبایلی در صداوسیما شد؛ اتفاقی که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - باعث شد وزیر ارتباطات هم در سال گذشته بگوید که شورای رقابت باید در این مسئله ورود کند.

بعد از گذشت یک سال از این موضوع و با داغ شدن دوباره مسئله، روابط عمومی توسکا یک بیانیه مطبوعاتی را برای دیجیاتو - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و سایر رسانه‌ها در پاسخ به توییت اخیر محمدجواد آذری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - جهرمی، ارسال کرده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - است و در قسمت ابتدایی آن خبر می‌دهد که طی دو جلسه، توسکا گزارش تمام فعالیت‌های خود را به وزیر ارتباطات ارائه داده است. نکته مهم دیگر در این بیانیه، آنجاست که توسکا اشاره می‌کند در حال ارتقای مدل کسب‌وکار خود است. بیانیه کامل توسکا به شرح زیر است:

۱- هیئت مدیره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شرکت توسکا در ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم، طی دو جلسه، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تأکیدات ایشان در قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌ها است.

۲- سند مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‌ای کسب و کارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده‌اند.

۳- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقاً بر اساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و کار قرار گرفته است.

۴- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده ای چون خندوانه، برنده باش، کودک شو، فرمول یک، نود، حالا خورشید، به خانه برمی گردیم، عصر جدید، تب تاب، جام جهانی، ماه عسل، ستاره ساز، فوتبال‌های داخلی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - و خارجی و ... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - این برنامه‌های فاخر ، رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب نماید.

۵- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای صرفاً خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستور العمل های ابلاغی می‌داند که این مهم از جانب - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - شرکت ارتباطات سیار ایران در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر قنوات استان قم - جریان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone