🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18097.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

عدم دسترسی کاربران به آفیس و اوت‌لوک در پی اختلال در سیستم‌های مایکروسافت

مایکروسافت اعلام کرده در حال بررسی قطعی احراز هویت آفیس ۳۶۵ است که از دسترسی کاربران به برخی سرویس‌های محبوب این کمپانی مانند آفیس و اوت‌لوک جلوگیری می‌کند. طبق اعلام این شرکت، این مشکل از ...

مایکروسافت اعلام کرده در حال بررسی قطعی احراز هویت آفیس ۳۶۵ است که از دسترسی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - کاربران به برخی سرویس‌های محبوب این کمپانی مانند آفیس و اوت‌لوک جلوگیری می‌کند.

طبق اعلام این شرکت، این مشکل از چندین ساعت پیش برای بیشتر کاربران در سراسر جهان دردسر ایجاد کرده و احتمالا برخی کاربران دولتی نیز قادر به دسترسی به این سرویس‌ها نباشند. مایکروسافت در چندین توییت اعلام کرد که در حال تلاش برای رفع این مشکل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - است، اما به علت اینکه نتوانسته آن را برطرف کند، مجبور به حذف تغییرات شد.

اقدام بعدی این کمپانی، هدایت ترافیک کاربران به یک زیرساخت جایگزین بود تا تجربه کاربری بهبود پیدا کند. این راهکار مایکروسافت موثر واقع شده و بهبودهایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - در چندین سرویس‌ آن رخ داده است. با وجود چنین موضوعی، مایکروسافت همچنان به تحقیقات در این زمینه ادامه می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان

اگرچه این غول دنیای فناوری دست به چنین اقدامی زده و کاربران دوباره به سرویس‌های آن دسترسی پیدا کرده‌اند، اما برخی از آن‌ها در ایالات متحده آمریکا و همچنین استرالیا هنوز نمی‌توانند به سرویس‌های آنلاین دسترسی پیدا کنند و قادر به استفاده از آن‌ها نیستند.

این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - قطعی هم اکنون برای شماری از کاربران - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - ادامه دارد. در چندین ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد، با این حال شاید اعلام علت چنین مشکلی چندین روز طول بکشد. این کمپانی اعلام کرده که شمار بالایی از کاربران به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر لنگرود استان گیلان - این سرویس‌ها دسترسی دارند، اما هنوز برخی از آن‌ها در آمریکای شمالی نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که این شرکت قدم‌های بعدی برای رفع مشکلات آن‌ها را بررسی می‌کند.

علاوه بر سرویس‌های آفیس، تیمز و اوت‌لوک، سرویس «Azure Active Directory» نیز با مشکل مواجه شده بود که کاربران هم اکنون باید شاهد رفع آن باشند.

طبق گفته سخنگوی مایکروسافت هنوز نشانه‌ای مبنی بر اینکه چنین قطعی نتیجه اقدامات مخرب بوده، وجود ندارد و سرویس‌های این کمپانی مورد حمله قرار نگرفته‌اند که البته شاید در آینده چنین موضوعی تغییر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone