🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18094.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

دل لپ‌تاپ‌های سری XPS 13 را با پردازنده تایگر لیک و رم‌قوی‌تر به روز کرد

نسخه به روز رسانی شده لپ‌تاپ‌های «دل XPS 13» و «XPS 13 2-in-1» با پردازنده نسل یازدهمی «تایگر لیک» اینتل از 9 مهرماه (‌30 سپتامبر) و رم با فرکانس بالاتر به روز شدند. نسخه تبدیل ...

نسخه به روز رسانی شده لپ‌تاپ‌های «دل XPS 13» و «XPS 13 2-in-1» با پردازنده نسل یازدهمی «تایگر لیک» اینتل از 9 مهرماه (‌30 سپتامبر) و رم با فرکانس بالاتر به روز شدند. نسخه تبدیل پذیر از نظر طراحی نیز دستخوش تغییراتی شده است.

لپ‌تاپ دل XPS 13 با قیمت پایه 999 دلار و نسخه 2 در 1 آن با شروع قیمت 1249 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر تغییر سخت افزاری و مجهز شدن دستگاه‌ها به پردازنده جدید، هر دو لپ‌تاپ از نظر حافظه نیز به روز رسانی شده‌ و مجهز به رم LPDDR4x با فرکانس 4267 مگاهرتز هستند. همچنین مانند بسیاری دیگر از پرچمداران تایگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - لیک، لپ‌تاپ‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - جدید نیز از استاندارد تاندربولت 4 و پردازنده گرافیکی مجتمع Xe برخودار هستند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان

مدل تبدیل پذیر دو در یک، ازنظر شکل ظاهری نیز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - باز طراحی شده است. یکی از تغییرات این مدل،‌ تغییر نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه دستگاه است. براساس اعلام دل، نمایشگر این نسخه، 7 درصد بزرگ‌تر از نمایشگرهای قبلی است و حاشیه‌های آن در قسمت بالا و پایین نمایشگر به شکل محسوسی کوچکتر شده‌اند.

مدل تبدیل پذیر دو در یک، با تنوع رنگ خوبی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌های قبلی این دستگاه در رنگ‌های نقره‌ای‌ و سفید در دسترس کاربران قرار می‌گرفت ولی قرار است نسخه به روز رسانی شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - دو رنگ جدیدتر هم عرضه شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان

همچنین در کنار دو مدل به روز رسانی شده لپ‌تاپ XPS 13، یک نسخه دیگر هم تحت عنوان نسخه توسعه دهنده (developer edition) معرفی کرده است که به سیستم عامل لینوکس مجهز است و نخستین لپ‌تاپی خواهد بود که با ابونتو 20.04 LTS عرضه می‌شود. کاربران لپ‌تاپ دل XPS 13 می‌توانند به صورت رایگان نسخه Ubuntu 20.04 LTS را دانلود کرده و به جای سیستم عامل فعلی خود نصب کنند.

براساس اعلام دل، کلیه لپ‌تا‌پ‌های جدید XPS 13 نسخه 2020، در جعبه‌هایی با پلاستیک قابل بازیافت به بازار عرضه خواهند شد. این دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر زنجان استان زنجان - از ۹ مهرماه در بازار ایالات متحده و کانادا عرضه شده و در هفته‌های بعدی نیز شاهد عرضه آنها جدید در سایر بازارها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone