🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18305.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات سونی اکسپریا  10 مارک 3 پیش از موعد رونمایی فاش شد

«استیو همرستوفر» یکی از افشاگران معروف و خوش نام، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10مارک 3، مشخصات اصلی و رندرهای آن را به اشتراک گذاشته است که یادآور سونی اکسپریا 10 ...

«استیو همرستوفر» یکی از افشاگران معروف و خوش نام، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10مارک 3، مشخصات اصلی و رندرهای آن را به اشتراک گذاشته است که یادآور سونی اکسپریا 10 مارک 2 است.

اسفندماه سال گذشته، سونی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10 مارک 2 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت قصد دارد امسال نیز در همان بازه زمانی نسل بعدی این گوشی هوشمند را با طراحی و مشخصاتی مشابه، اما با چیپست قدرتمندتر و قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کند.

با وجودی که تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - نشده است؛ اما رندرهای به اشتراک گذاشته شده از سوی «استیو همرستوفر» از شباهت طراحی این گوشی هوشمند با سونی اکسپریا  10 مارک 2 خبر می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان

باتوجه به رندرهای فاش شده، گوشی هوشمند جدید سونی از نمایشگر بلند، با حاشیه باریک در قسمت بالای نمایشگر و دوربین سه گانه با طراحی ماژول مستطیل شکل در پنل پشتی دستگاه بهره می‌برد.

براساس پست منتشر شده از سوی همرستوفر‌، سونی اکسپریا  10 مارک 3 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - از نمایشگر 6.0 اینچی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - می‌برد. این گوشی هوشمند احتمالا با ابعاد  154.4 در 68.4 در 8.3 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. ضخامت دستگاه با بیرون زدگی دوربین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - حدود 9.1 خواهد بود.

گفته می‌شود سونی موبایل جدید خود را با بهره‌مندی از جک هدفون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - 3 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد کرد و ظاهرا حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در دکمه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - پاور تعبیه شده است.

همرستوفر می‌گوید اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گوشی هوشمند جدید سونی ندارد؛ اما خاطر نشان کرده که در پنل پشتی دستگاه احتمالا دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین تله - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - فوتو 8 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی جای خواهد گرفت.

اطلاعاتی در مورد چیپست سونی اکسپریا 10 مارک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - 3 منتشر نشده است؛ اما براساس اطلاعات قبلی ممکن است این گوشی هوشمند با چیپست میان‌رده اسنپدراگون 690 و پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - از شبکه 5G معرفی شود.

اطلاعات فعلی نشان می‌دهد گوشی هوشمند جدید مشخصاتی مشابه سونی اکسپریا  10 مارک 2 خواهد داشت و با نمایشگری در همان اندازه، طراحی یکسان و حتی مشخصات دوربین مشابه رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید با چیپست قدرتمندتر و با پشتیبانی از شبکه 5G در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به اینکه سونی اکسپریا 10 مارک 2 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - اسفندماه معرفی شد؛ انتظار می‌رود سونی امسال نیز در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مینودشت استان گلستان - همین بازه زمانی گوشی هوشمند جدید  خود را رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone