تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20497.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت SAP از فروش سهام زیرمجموعه ۸ میلیارد دلاری Qualtrics خبر داد

شرکت نرم افزاری SAP کمتر از دو سال پس از تصاحب شرکت Qualtrics به قیمت ۸ میلیارد دلار، از فروش بخشی از سهام آن خبر داد. فروش سهام Qualtrics تغییر جهت در شیوه مدیریتی شرکت ...

شرکت نرم افزاری SAP کمتر از دو سال پس از تصاحب شرکت Qualtrics به قیمت ۸ میلیارد دلار، از فروش بخشی از سهام آن خبر داد.

فروش سهام Qualtrics تغییر جهت در شیوه مدیریتی شرکت آلمانی SAP را به فاصله چند ماه پس از روی کار آمدن مدیرعامل جدید نشان می‌دهد. «Christian Klein»، مدیرعامل SAP با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تصاحب شرکت Qualtrics موفقیت آمیز بوده و فروش سهام آن می‌تواند به حضور قدرتمندتر آن در بازار و رقابت بهتر با سرویس‌های مشابه مثل SurveyMonkey کمک کند. این شرکت تاریخ دقیق فروش سهام را اعلام نکرد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

«Christian Klein» و «Jennifer Morgan» اکتبر سال ۲۰۱۹ به عنوان مدیرعامل‌های جدید SAP معرفی شدند. این دو نفر جایگزین مدیرعامل قبلی یعنی Bill McDermott شدند که از سال ۲۰۱۰ سکاندار این شرکت بود. مورگان آوریل سال جاری از سمت خود کناره گیری کرد و Klein به تنهایی هدایت شرکت را بر عهده گرفت.

شرکت SAP تحت رهبری McDermott قراردادهای بزرگی امضا کرده و با تصاحب شرکت‌هایی همچون Subcontractors، Concur، Ariba و Qualtrics توانایی‌های خود را افزایش داده است. - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Qualtrics اکتبر سال ۲۰۱۸ درخواست تبدیل شدن به سهامی عام کرد و - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از کسب درآمد ۹۷۵ هزار دلاری و سرمایه ۹۷ میلیون دلاری خبر داد. سه هفته بعد SAP از توافق با Qualtrics و خرید این شرکت به قیمت ۸ میلیارد دلار خبر داد.

شرکت - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - SAP سهامدار عمده Qualtrics باقی - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهد ماند و قصد تبدیل - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کردن - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن به یک کمپانی جدید و مستقل را ندارد. کمپانی SAP می‌گوید همکاری این شرکت با Qualtrics پس از عرضه اولیه سهام (IPO) همچنان ادامه پیدا می‌کند. مدیران Qualtrics از جمله Ryan Smith، مؤسس این شرکت همچنان در سمت‌های خود باقی - تعمیرات یخچال هایر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهند ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone