🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21719.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس به ائتلاف انتقال بی‌سیم فایل بین گوشی‌های چینی ملحق شد

تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در چین با همکاری یکدیگر ائتلافی را ایجاد کرده‌اند که انتقال بی‌سیم فایل‌ها بین گوشی‌هایشان را آسان تر می‌کند. حال وان پلاس نیز به این گروه ملحق شده و کنار ...

تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در چین با همکاری یکدیگر ائتلافی را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایجاد کرده‌اند که انتقال بی‌سیم فایل‌ها بین گوشی‌هایشان را آسان تر می‌کند. حال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - وان پلاس نیز به این گروه ملحق شده و کنار شیائومی، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - اوپو و ویوو قرار گرفته است.

شیائومی، اوپو و ویوو گروهی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - به نام «Peer-to-Peer Transmission Alliance» را تشکیل داده‌اند که انتقال فایل‌ها در آن بر مبنای فناوری‌هایی است که از سال‌ها قبل وجود داشته‌اند ولی هیچ گاه به استاندارد تبدیل نشده بودند. این فناوری از بلوتوث برای پیدا کردن گوشی‌های نزدیک و جفت کردن آن‌ها استفاده می‌کند و سپس با سوییچ کردن به وای فای، انتقال فایل‌ها با سرعت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۰ مگابایت بر ثانیه را امکان پذیر می‌کند.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان

فناوری یاد شده مشابه تکنولوژی AirPlay اپل است، با این تفاوت که از بلوتوث استفاده می‌کند. علاوه بر این برای راه اندازی به سیستم عامل متکی بوده و نیازی به نصب برنامه شخص ثالث ندارد. یکی از نقاط قوت این فناوری این است که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - حین انتقال فایل بین دو گوشی، خللی در وب گردی با وای فای ایجاد نمی‌شود و از چندین فرمت پشتیبانی می‌کند.

این قابلیت در حال حاضر در گوشی‌های شیائومی (Mi Share) و اوپو (OPPO Share) قابل استفاده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - است و به زودی راه خود را به گوشی‌های وان پلاس نیز باز خواهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرد.

از دیگر برندهای عضو ائتلاف انتقال بیسیم فایل‌ها می‌توان به Meizu، ریلمی و بلک شارک اشاره - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرد. از برندهای غایب نیز می‌توان به هواوی و لنوو اشاره کرد که هر دو فناوری اختصاصی خودشان را برای انتقال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گلپایگان استان اصفهان - بیسیم فایل‌ها دارند که فقط بین گوشی‌های ساخت آن‌ها قابل استفاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone