🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21718.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مقامات تالسا با «ایلانِ طلایی» خواهان ساخت کارخانه تسلا در این شهرستان شدند

مقامات شهرستان تالسا واقع در ایالت اکلاهما به منظور ترغیب ایلان ماسک به احداث کارخانه جدید تسلا در این شهرستان، نماد شهر را به افتخار او رنگ آمیزی کردند. روز چهارشنبه شهردار شهرستان تالسا (Tulsa) ...

مقامات شهرستان تالسا واقع در ایالت اکلاهما به منظور ترغیب ایلان ماسک به احداث کارخانه جدید تسلا در - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - این شهرستان، نماد شهر را به افتخار او رنگ آمیزی کردند.

روز چهارشنبه شهردار شهرستان تالسا (Tulsa) واقع در ایالت اکلاهما در همکاری با کلوپ مالکان تسلا در این ایالت، مجسه ۲۳ متری حفار طلایی (Golden Driller) - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - را به افتخار ایلان ماسک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - مدیرعامل تسلا رنگ آمیزی کردند. این مجسمه سال ۱۹۶۶ ساخته و سال ۱۹۷۹ به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - عنوان نماد ایالت اکلاهما انتخاب شد. آن‌ها با شعار «ایلانِ طلایی» - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - از تسلا خواستند تا گیگافکتوری جدید را در این شهرستان بسازد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل
مجسمه تقریبا ۲۲ تنی «حفار طلایی» از فریم فولادی ساخته شده و با گچ و بتن پوشیده شده است.

«G.T. Bynum»، شهردار تالسا در حساب کاربری خود در توییتر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - نوشت: «تالسا شهری است که کارآفرینان را سرکوب نمی‌کند— ما برای آن‌ها احترام قائلیم. ایلان ماسک طلایی حالا ششمین مجسمه بلند ایالات متحده آمریکاست.»

اوایل هفته جاری خبرگزاری‌های متعدد به نقل از منبعی ناشناس گزارش - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - کردند که شهرستان تالسا و مرکز ایالت تگزاس یعنی شهر آستین، دو فینالیست اصلی تسلا برای احداث کارخانه بعدی هستند. تسلا وعده داده با احداث این کارخانه ۱۰ هزار شغل جدید ایجاد می‌کند.

شهردار تالسا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای به اشتراکات تسلا و تالسا اشاره کرد و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - گفت که هر دو توسط رهبرانی تاسیس شده‌اند که آرزوهای بزرگ خود را به واقعیت تبدیل کرده‌اند، برای تغییر دنیا با انرژی جدید تلاش کرده‌اند و در چیزهایی که برای مردم ارزشمند هستند سرمایه گذاری کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل

«Kevin Stitt»، فرماندار اوکلاهما نیز ضمن تایید صحبت‌های شهردار، از ایلان ماسک و تسلا تمجید کرد و گفت که به خاطر تشابه اسمی تالسا و تسلا ساخت کارخانه بعدی در این شهرستان تصمیم درستی خواهد بود.

مجسمه ۲۳ متری حفار طلایی که حالا چهره ایلان ماسک و لوگوی تسلا روی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر خلخال استان اردبیل - آن نقش بسته‌اند، برای همیشه به این شکل باقی نخواهد ماند. البته یکی از دست اندرکاران رنگ آمیزی گفته که چهره مجسمه را برای دیرتر خراب شدن با پلاستیک پوشانده‌اند.

روز یکشنبه شهردار تالسا با انتشار پستی در توییتر گفت که پلیس این شهرستان به فکر تعویض ماشین‌های فعلی با سایبرتراک هم هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone