تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13625.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دومین نسخه بتا اندروید ۱۲ با قابلیت مدیریت اتصالات اینترنت منتشر می‌شود

گوگل دومین نسخه اندروید ۱۲ بتا را برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌کند که نسبت به نسخه اولیه با قابلیت‌های جدیدی از جمله امکان مدیریت اتصالات اینترنت از راه می‌رسد. در قسمت تنظیمات سریع اندروید ۱۲ ...

گوگل دومین نسخه اندروید ۱۲ بتا را برای گوشی‌های پیکسل منتشر می‌کند که نسبت به نسخه اولیه با قابلیت‌های جدیدی از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - جمله امکان مدیریت اتصالات اینترنت از راه می‌رسد.

در قسمت تنظیمات سریع اندروید ۱۲ بتا ۲، کلید جدیدی به نام اینترنت اضافه می‌شود که جایگزین کلید وای فای بوده و با لمس کلید، منوی جدیدی برای انتخاب بین اتصال وای فای و سیم کارت پدیدار می‌شود. گوگل اعلام کرده است که با این روش جدید، کاربران در صورت بروز مشکل در شبکه اصلی خود، سریع‌تر و راحت‌تر به شبکه جایگزین متصل می‌شوند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان -

در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - نظر داشته باشید که ممکن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - است در نسخه نهایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - اندروید 12 چنینی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - قابلیتی عرضه نشود و گوگل در حال بررسی و تست چنین قابلیتی است. گوگل در گذشته نیز سابقه عرضه برخی قابلیت‌ها به نسخه بتا و سپس حذف آن‌ها از نسخه عمومی را داشته است. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان

علاوه بر روش جدید برای مدیریت اتصالات اینترنت، گوگل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - از قابلیتی برای حفظ حریم شخصی کاربران نیز رونمایی کرده است. به کمک چنین قابلیتی، اگر اپلیکیشنی درخواست خواندن داده‌های موجود در کلیپ‌بورد دستگاه را داشته باشد، نوتیفیکیشنی در پایین صفحه ظاهر خواهد شد. همچنین رابط کاربری دستگاه نیز قادر است رنگ‌هایی را از پس‌زمینه اصلی برداشت کند و در سایر بخش‌ها به کار ببرد. به نظر می‌رسد گوگل قابلیت Quick Tap را نیز در اندروید ۱۲ بتا ۲ نگه داشته است که برای شخصی‌سازی فرمان لمسی پشت گوشی استفاده می‌شود. 

قابلیت داشبورد حریم شخصی (Privacy Dashboard) از دیگر ویژگی‌های جدیدی است که گوگل در سیستم عامل خود قرار داده است. کاربران می‌توانند به کمک داشبورد، تعداد درخواست‌های اپلیکیشن‌های مختلف برای دسترسی به میکروفن، دوربین و موقعیت را مشاهده کنند. عملکرد آن مشابه با نمونه معرفی شده در iOS 15 است، اگرچه ابزار اپل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - موارد بیشتری را تحت نظر قرار می‌دهد. گوگل قابلیت‌های حفظ حریم شخصی مرتبط با دوربین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - و میکروفن را نیز فعال کرده و در صورت استفاده از  آن‌ها، علامتی در گوشه نمایشگر دیده می‌شود.  همچنین امکان خاموش کردن حسگرهای آن‌ در پنل تنظیمات - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - سریع وجود خواهد داشت. 

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان

انتظار داریم تا عرضه رسمی اندروید ۱۲ در پاییز، چندین نسخه بتا دیگر منتشر شود. نسخه‌های بتا در حال حاضر تنها برای گوشی‌های پیکسل در دسترس هستند و نسخه رسمی نیز در ابتدا برای آن‌ها منتشر می‌شود. اندروید ۱۲ بیشتر تغییرات در زمینه طراحی را نسبت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - نسخه‌های قبلی در سال‌های اخیر داشته است؛ به همین دلیل سایر تولیدکنندگان موبایل‌های اندرویدی ممکن است زمان بیشتری برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - انتشار نسخه مخصوص برای محصولات خود نیاز داشته باشند. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاوه نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
بدون شک، خدمات شرکت الو در تعمیر یخچال سامسونگ RS51K5780WW در شهر سبزوار، منطقه هفت تیر، بسیار با کیفیت و عالی بود. مشتریان می توانند از کیفیت بالای این خدمات اطمینان داشته باشند که توسط توانمندترین کادر فنی انجام شده است. با تشکر از شرکت الو برای تلاش های خستگی ناپذیرشان در راستای رضایت مشتری



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone