🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39228.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک و کشف روشی موثرتر برای مبارزه با اخبار دروغین

کمپانی فیسبوک رسماً اعلام کرد که راهکاری موثرتر برای شناسایی اخبار دروغین یافته و دیگر قصد ندارد در این مسیر از «پرچم های مخالفت» (Disputed Flags) استفاده نماید. از امروز بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا برای ...

کمپانی فیسبوک رسماً اعلام کرد که راهکاری موثرتر برای شناسایی اخبار دروغین یافته و دیگر قصد ندارد در این مسیر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از «پرچم های مخالفت» (Disputed Flags) استفاده نماید.

از امروز بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا برای تشخیص کذب یا کم ارزش بودن یک خبر در فید خبرها (News Feed) از ابزار «مقالات مرتبط» استفاده می کند. بدین صورت مخاطبان می توانند محتواهای بیشتری را در یک موضوع خاص به دست آورده و بر اساس به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشتراک گذاری آنها بهتر در خصوص درست یا غلط بودن ادعاهای مطرح شده قضاوت نمایند.

قابلیت پرچم های مخالفت بیش از یک سال بود که در مرحله آزمایش قرار داشت، اما به دلایلی نتوانست نظر مدیران فیسبوک را جلب نماید. گاهی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیش می آمد که باورهای غلط افراد یا حتی تعصب ها آنان سبب می شد که قضاوتی ناعادلانه در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خصوص یک محتوا انجام بگیرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

این مشکل دیگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در خصوص قضاوت از روی مقالات مرتبط وجود ندارد و ملاک اشتراک گذاری مطالب خواهد بود، نه قضاوت کاربران و نظر شخصی آنها در خصوص آن.

نسخه جدید ابزار «Related Articles» از اوایل سال جاری میلادی در حال تست و ارتقا بوده است. در این میان تعداد کلیک ها روی مقالات ملاک نخواهند بود، بلکه میزان اشتراک گذاری یک خبر پس از خوانده شدن صحت آن را نشان می دهد. در این روش سرعت تعیین صحت یک مطلب نیز از چند روز به چند ساعت کاهش می یابد.

متخصصین فیسبوک باور دارند که استفاده از لحنی غیر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - جانبدارانه و عاری از پیش داوری ها به خوبی از طرف کاربران پذیرفته می شود و می تواند دیدگاهی کلی در خصوص موضوعی خاص را به نمایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بگذارد. از دیدگاه آنها بخش عمده خبرهای دروغین با اهداف مالی و به جهت هدایت خوانندگان به مسیری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دلخواه برای انجام تبلیغات یا خرید سرویس و کالا تولید می شوند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بر همین اساس قرار است از این پس رتبه اخباری که تا ۸۰ درصد کاربران را به خارج از شبکه هدایت می کنند کاهش یابد. این می تواند به طور عمده انگیزه هرز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نویسان برای تبلیغات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دروغین از طریق فید اخبار را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone