🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39227.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل میان رده Honor 9 Lite با نمایشگر 18:9 و اندروید اوریو معرفی شد

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی چینی هوآوی به حساب می آید اخیراً به صورت رسمی از موبایل Honor 9 Lite رونمایی کرده است که طی هفته های اخیر، اخبار گوناگونی درباره اش ...

برند آنر که یکی از زیرمجموعه های کمپانی چینی هوآوی به حساب می آید اخیراً به صورت رسمی از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - موبایل Honor 9 Lite رونمایی کرده است که طی هفته های اخیر، اخبار گوناگونی درباره اش به گوش رسیده بود. Honor 9 Lite یکی از معدود موبایل های اندرویدی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - موجود در بازار است که از نمایشگری 5.65 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد و رزولوشن HD+ را به نمایش در می آورد.

افزون بر این، موبایل تازه آنر همراه با دوربین دوگانه به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دست مشتریان می رسد و می توان دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی را روی بدنه پشتی آن یافت. همین دوربین دوگانه با مشخصاتی یکسان، روی پنل جلویی دستگاه هم تعبیه شده تا کاربران قادر به ثبت تصاویر سلفی بسیار با کیفیتی باشند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان

زیر شنل Honor 9 Lite، مشخصات قابل قبولی مانند پردازنده هشت هسته ای کایرین 659، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به چشم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - می خورد و این مشخصات در مدل بهبودیافته تر می تواند به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برسد. اسکنر اثر انگشت دستگاه ترند چند وقت اخیر، روی بخش پشتی دستگاه تعبیه شده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم کاربر را در یک روز پرمشغله همراهی می کند.

Honor 9 Lite به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مند شده و از روز 26 دسامبر با قیمت 180 و 275 دلار در خاک کشور چین عرضه می شود؛ با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - این حال، هوآوی و آنر برای - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - عرضه تازه ترین میان رده خود در اروپا و سایر مناطق طی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال 2018 نیز برنامه ریزی کرده اند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر صایین قلعه استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone