🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39229.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ یک سازمان تحقیقاتی یکپارچه برای ابداعات آتی خود تاسیس می کند

کمپانی سامسونگ امروز اعلام کرد که مرکز تحقیق و توسعه «Software R&D» و مرکز «Digital Media & Communication R&D» خود را منحل کرده و آن ها را در قالب مرکز تحقیقاتی یکپارچه ای تحت عنوان ...

کمپانی سامسونگ امروز - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اعلام کرد که مرکز تحقیق و توسعه «Software R&D» و مرکز «Digital Media & Communication R&D» خود را منحل کرده و آن ها را در قالب مرکز تحقیقاتی یکپارچه ای تحت عنوان «Samsung Research» در خواهد آورد. این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سازمان تازه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به تحقیق و توسعه در زمینه تجارت های IT و موبایل سامسونگ، و نیز تجارت دستگاه های الکترونیکی مصرف کنندگان ادامه خواهد داد.

کمپانی کره ای می گوید سازمان Samsung Research ماهیتی جهانی دارد و در 22 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر کره خاکی، فعالیت های خود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - را در پیش می گیرد. این مراکز که مجموعاً برای 20 هزار نفر اشتغال زایی خواهند کرد، ابداعات بعدی سامسونگ را توسعه می دهند و از طرف دیگر به گسترش تجارت های این کمپانی و ورود آن به حوزه های بیشتر منجر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان

سامسونگ می گوید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - هدفش از این کار آن بوده است که بتواند در حوزه بعدی آتی تکنولوژی، جایگاه برتر فعلی خود را حفظ کرده و دست به ابداعات بیشتر بزند. ضمناً گفتنی است که Samsung Research دستیابی به پیشرفت های هرچه بیشتر در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

Hyun-suk Kim، مدیر Samsung Research اخیراً طی مراسمی، چشم انداز خود در قبال این سازمان تازه را تشریح کرد و گفت که کارمندان این مراکز تحقیق - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - و توسعه «نقشی اساسی در دستیابی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر کرمانشاه استان کردستان - Samsung Research به هدف اصلی اش، یعنی "شکل دادن آینده با ابداعات و هوشمندی های تازه" ایفا خواهند کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone