🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28760.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

انهدام راکت توسط سلاح لیزری جدید ارتش آمریکا

نیروی هوایی ایالات متحده موفق شد با استفاده از یک تکنولوژی دفاعی لیزری چند موشک هوایی را هدف قرار داده و منهدم کند. این سلاح لیزری که «نشانگر لیزر پرانرژی دفاعی» یا به اختصار (SHiELD) نام ...

نیروی هوایی ایالات متحده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - موفق شد با استفاده از یک تکنولوژی دفاعی لیزری چند موشک هوایی را هدف قرار داده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و منهدم کند.

این سلاح لیزری که «نشانگر لیزر پرانرژی دفاعی» یا به اختصار (SHiELD) - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نام گرفته در آزمایشات انجام شده ثابت کرد که می تواند در موقعیت های سخت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر SHiELD یک نیروی دفاعی بوده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که روی زمین مستقر می شود اما بعد از تکمیل قرار است قابلیت جابه جایی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و حمل توسط هواپیماهای جنگی را داشته باشد.

این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تکنولوژی از سه قسمت اصلی تشکیل شده است: سیستم لیزری، سیستم کنترل برای هدفگیری لیزر و سیستم تامین توان مصرفی. آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی آمریکا که مسئولیت انجام این تست را بر عهده داشت در مورد مزایای این تکنولوژی چنین گفت:

SHiELD یک قدم بزرگ برای توسعه سیستم های انرژی جهت گیرنده است و می تواند تحولی در تکنولوژی دفاعی نظامی به وجود بیاورد.

فعلا این تکنولوژی دفاعی قابلیت استفاده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - عملی در میدان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نبرد را ندارد چرا که نیروی هوایی ایالات متحده در سال 2017 قرارداد پروژه را با شرکت سازنده یعنی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - لاکهید مارتین امضا کرد و احتمالا اتمام این پروژه تا سال 2021 به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - طول بیانجامد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بعد از آن هم مدتی طول می کشد تا این سیستم بتواند کاربرد خود را در نیروی هوایی پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

با فرض اینکه تکنولوژی مورد نظر طبق انتظارات کار کند، تاثیر بسزایی در جنگ های هوایی خواهد داشت. این سیستم لیزری حداقل در شروع کار یک سلاح یورشی نخواهد بود بلکه برای دفاع در برابر موشک های شلیک شده مورد استفاده قرار خواهد گرفت. (به هر دو صورت پدافندهای زمین به هوا و هوا به هوا)

به نظر می رسد تا زمانی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که تداخل گری در کار لیزر اختلال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایجاد نکند، یک جنگنده هوایی مجهز به این تکنولوژی در مقابل حملات موشکی مصون خواهد ماند.

در سال 2015 نیز نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا از برنامه های خود برای تجهیز جنگنده های این کشور به تسلیحات لیزری خبر داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone