🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18059.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ۲۲ ساله شد؛ تغییر لوگوی صفحه اصلی با توجه به کرونا

گوگل تولد ۲۲ سالگی‌اش را با تغییر لوگو یا همان Doodle صفحه اصلی جشن گرفت. این تصویر با در نظر گرفتن کرونا ساخته شده و تفاوت‌های بسیاری با تصاویر سال‌های قبل دارد. دیروز (۶ شهریور، ...

گوگل تولد ۲۲ سالگی‌اش را با تغییر لوگو یا همان Doodle صفحه اصلی جشن گرفت. این تصویر با در نظر گرفتن کرونا ساخته شده و تفاوت‌های بسیاری با تصاویر سال‌های قبل دارد.

دیروز (۶ شهریور، ۲۷ سپتامبر) تولد ۲۲ سالگی گوگل بود و لوگوی اصلی این شرکت موقتاً با تصویری که تفاوت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - زیادی با تصاویر سال‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - قبل دارد تعویض شد. گوگل معمولاً برای مناسبت‌ها و جشن‌ها از تصاویری استفاده می‌کند که به نوعی تاریخچه این شرکت را نشان می‌دهند یا جشن و شادی در کنار هم را به تصویر می‌کشند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان

تصویری که غول موتورهای جستجو برای تولد ۲۲ سالگی‌اش انتخاب کرده تماس ویدیویی بین حرف G و پنج حرف دیگر را نشان داده و اهمیت فاصله گیری اجتماعی در دوران کرونا را گوشزد می‌کند. گوگل با این تصویر نشان می‌دهد که می‌توان با مسئولیت‌پذیری از حضور در مناسبت‌ها و گردهمایی‌های سنتی که بدون کنار هم بودن معنایی ندارند چشم پوشی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - کرد و به جای این کار از تماس تصویری استفاده نمود.

گوگل تقریباً ۲۲ سال قبل و زمانی که «سرگی برین» و «لری پیج»، دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - استنفورد مقاله‌ای در مورد آناتومی موتور جستجو منتشر کردند، متولد شد. این دو دانشجو در مقاله خود به نسخه اولیه موتور جستجوی مقیاس بزرگی به نام «Google» اشاره کردند که دیتابیس آن دست کم ۲۴ میلیون صفحه داشت.

گوگل با گذشت ۲۲ سال تغییرات قابل ملاحظه‌ای کرده است. موتور جستجوی این شرکت حالا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - در صفحه اصلی میلیون‌ها مرورگر جا خوش کرده و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - سایت مد نظر کاربر را بسته به کلمه یا عبارت سرچ شده از میان میلیاردها صفحه اینترنتی پیدا می‌کند. این شرکت همچنین از یک موتور جستجوی ساده به قدرتمندترین پلتفرم تبلیغات تبدیل شده و کمپانی مادر آن یعنی «آلفابت» در زمینه‌های مختلف از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - اتومبیل‌های خودران گرفته تا اپلیکیشن‌های اندروید فعالیت می‌کند.

جالب است بدانید کلمه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چمخاله استان گیلان - «گوگل» به عنوان یک فعل سال ۲۰۰۶ به طور رسمی به دیکشنری انگلیسی آکسفورد اضافه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone