🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18061.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فروش کروم کست جدید گوگل پیش از رونمایی رسمی

گوگل چهارشنبه شب مراسمی را برای معرفی گوشی پیکسل ۵ برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسخه جدید کروم کست نیز باشیم، با این حال به تازگی این دستگاه در یک ...

گوگل چهارشنبه شب مراسمی را برای معرفی گوشی پیکسل ۵ برگزار می‌کند که انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از نسخه جدید کروم کست نیز باشیم، با این حال به تازگی این دستگاه در یک فروشگاه عرضه شده است.

در گذشته این محصول در فروشگاه‌های والمارت و «The Home Depot» موجود بود، البته تنها در برخی شعبه‌های فروشگاه دوم این محصول در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در فاکتور این محصول به کروم کست اشاره نشده و نام «SABRINA-ABBEY ROCK CANDY» روی آن به چشم می‌خورد که اسم رمز این سخت افزار است.

تا به امروز اطلاعات و رندرهای زیادی از نسخه جدید کروم کست در فضای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - مجازی منتشر شده که شامل طراحی بیضی شکل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - آن می‌شود و برای اولین بار گوگل برای آن ریموت در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - است. حالا با عرضه زودهنگام این دستگاه، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار ما قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان

کروم کست با گوگل TV قیمتی برابر ۴۹.۹۹ دلار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - دارد و اسم رمز «Sabrina»‌را یدک می‌کشد که البته این اسم رمز در گذشته نیز فاش شده بود. نسخه سفید رنگ این دستگاه با نام «برف» وارد بازار می‌شود. گوگل در این محصول خود از یک نسخه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - مخصوص اندروید TV استفاده و آن را گوگل TV نامگذاری کرده است.

ریموت کنترل این دستگاه به یک D-Pad، دکمه‌های مربوط به یوتیوب و نتفلیکس و همچنین دکمه‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - دیگری برای اجرای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - اپ‌های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - مورد علاقه کاربران مجهز خواهد شد. گوگل دکمه‌های تنظیم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - صدا را در کنار این ریموت قرار داده است. انتظار می‌رود در جعبه این دستگاه شارژر و همچنین کابل USB-C به USB-A قرار بگیرد.

با توجه به انتشار گزارش‌ها - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر شهرضا استان اصفهان - و شایعات زیاد و همچنین عرضه این محصول در یک فروشگاه، به احتمال زیاد فردا شب در مراسم این کمپانی با کروم کست جدید ملاقات خواهیم کرد. در این مراسم از گوشی‌های پیکسل ۵ و پیکسل 4a 5G نیز رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone