🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18060.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک از احتمال تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد

مدیرعامل تسلا از تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد که تقریباً ۵۰ برابر بیشتر از آمار تولید این خودروساز در سال ۲۰۱۹ است. «ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا روز دوشنبه ...

مدیرعامل تسلا از تولید سالانه ۲۰ میلیون خودرو برقی تا پیش از ۲۰۳۰ خبر داد که تقریباً ۵۰ برابر بیشتر از آمار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - تولید این خودروساز در سال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - ۲۰۱۹ است.

«ایلان ماسک» مدیرعامل تسلا روز دوشنبه با انتشار توییت جدیدی گفت تسلا «احتمالاً» تا پیش از سال ۲۰۳۰ موفق به تولید سالانه ۲۰ میلیون اتومبیل برقی خواهد شد. ماسک اضافه کرد که تسلا برای دستیابی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - به چنین آمار قابل توجهی به «پیاده‌سازی بی‌نقص» نیازمند خواهد بود.

تسلا سال ۲۰۱۹ حدود ۳۶۵ هزار خودروی برقی تولید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - کرد و اگر بتواند به آمار بسیار بلندپروازانه ۲۰ میلیون خودرو در سال دست یابد، به معنی جهش بیش از ۵۰ برابری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد بود. این خودروساز در سه ماهه آخر ۲۰۱۹ به رکورد تولید تقریباً - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران - ۱۱۲ هزار خودرو دست یافت.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بهشهر استان مازندران

طبق برآوردهای ماسک، در طول هفت سال آینده سالانه بیش از ۳۰ میلیون خودرو برقی جدید روانه بازار خواهند شد. ماسک در ادامه توییت خود نوشت که دستیابی بازار به این آمار در پنج سال «ممکن اما غیرمحتمل» است. ماسک هفته گذشته در ایمیلی به تمام کارکنان تسلا گفت که اگر آن‌ها نهایت تلاش خود را بکنند این شرکت می‌تواند در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رکورد جدیدی در زمینه فروش خودرو بر جای بگذارد.

مردم تمایل کمتری به خرید خودرو در دوران کرونا نشان داده‌اند. این عامل سبب کاهش ۱۵ درصدی فروش خودروهای تسلا در نیمه اول سال ۲۰۲۰ در مقایسه با نیمه دوم ۲۰۱۹ شد. حال این شرکت برای ثبت رکورد جدید باید فروش خودروهایش را بیش از ۲۰ هزار دستگاه در مقایسه با سه ماهه قبلی افزایش دهد.

ماسک چند روز قبل در رویداد Battery Day از سلول باتری جدید رونمایی کرد که هزینه تولید باتری را پایین آورده و قدرت خودروهای این شرکت را افزایش می‌دهد. البته ماسک افزود که این باتری تا سال ۲۰۲۲ به تولید انبوه نخواهد رسید. او همچنین از معرفی یک خودروی تماماً خودران با قیمت ۲۵ هزار دلار در سه سال آینده خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر آیا میتونم یه سوال بپرسم شما طرفای 17شهریور بهشهر طرح تعویض لباسشویی کندی قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در 17شهریور شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone