🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37740.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری که قیمت موبایل وان پلاس 6 را فاش می کند

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که قیمت موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 را افشا کرده و می تواند طرفداران این کمپانی را سکته دهد. بنابر تصویری که در پایین قابل مشاهده ...

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که قیمت موبایل مورد انتظار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - وان پلاس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - 6 را افشا کرده و می تواند طرفداران این کمپانی را سکته دهد. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بنابر تصویری که در پایین قابل مشاهده است، وان پلاس 6 قیمتی نعادل 749 دلار دارد که به مراتب از پرچمداران پیشین وان پلاس بیشتر است. گفته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می شود این قیمت به مدل 8 گیگابایتی دستگاه به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی تعلق - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارد، اما باور چنین قیمت گذاری کلانی اندکی دشوار به نظر می رسد.

حتی اگر تصویر پایین صحت داشته باشد، به احتمال فراوان ارتباطی به آمریکا و دیگر بازارهای غربی ندارد. گذشته از قیمت وان پلاس 6، شاهد قیمت آیفون اکس 256 گیگابایتی و گلکسی اس 9 پلاس 256 گیگابایتی در بازار چین نیز هستیم که به ترتیب 1500 و 1200 دلار ذکر شده اند. همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، آیفون اکس 256 گیگابایتی در حقیقت 1149 دلار قیمت دلار این رقم برای گلکسی اس 9 به 850 دلار می رسد؛ البته برای مدل مجهز به حافظه 64 گیگابایتی.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از آن جایی که قیمت موبایل های اپل و سامسونگ بالاتر از میزان واقعی ذکر شده است، می توان حدس زد وان پلاس 6 هم با قیمتی نزدیک به وان پلاس 5T (یا شاید اندکی بیشتر) به فروش خواهد رسید. برای یادآوری باید گفت که مدل پایه وان پلاس 5T (با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی) 499 دلار قیمت دارد و برای مدل پیشرفته تر آن با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، باید 559 دلار پرداخت کرد.

پرچمدار بعدی وان پلاس هم اکنون تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما گمان می رود که شاهد معرفی رسمی وان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پلاس 6 در ماه ژوئن آتی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone