🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37753.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اینتل برنامه توسعه عینک هوشمند اختصاصی خود را متوقف کرد

در حالی که بهمن ماه سال گذشته اینتل از عینک هوشمند اختصاصی خود با عنوان Vaunt رونمایی کرده بود، دیروز رسماً اعلام کرد به دلیل نبود سرمایه کافی گروه توسعه دهنده پوشیدنی های هوشمند خود را ...

در حالی که بهمن ماه سال گذشته اینتل از عینک هوشمند اختصاصی خود با عنوان Vaunt رونمایی کرده بود، دیروز رسماً اعلام کرد به دلیل نبود سرمایه کافی گروه توسعه دهنده پوشیدنی های هوشمند خود را منحل کرده است. بنابراین دیگر نباید انتظار عینک مورد بحث را داشته باشیم.

پوشیدنی مورد بحث از لحاظ ظاهری کاملاً مشابه یک عینک معمولی بود و برخلاف سایر نمونه های مشابه، ظاهری شیک و مناسب را به کاربر خود می داد. اما به نظر می رسد شرایط سخت بازار مانع از آن شده تا شاهد عرضه نسخه نهایی به بازار باشیم.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

خبرگزاری بلومبرگ پیش از این خبر داده بود که چیپ ساز مطرح آمریکایی قصد داشته سهام واحد توسعه پوشیدنی های هوشمند خود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را (که حدود ۲۰۰ کارمند دارد) به عنوان یک کمپانی مستقل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ارزش حدود ۳۵۰ میلیون دلار در بازار بورس عرضه کند، اما حالا به نظر می رسد سرمایه گذار مناسبی برای آن یافت نشده است.

اینتل نیز برای آن که محصولش به سرنوشت مشابه گوگل گلس دچار نشود، از همین حالا برنامه توسعه گجت مذکور را متوقف و تیم مرتبط با آن را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - منحل کرده است.

عینک هوشمند Vaunt با طراحی جالب خود فاقد دوربین برای ثبت عکس بود. با این حال قرار بود یک پروژکتور بسیار کم مصرف نور تک رنگی را به ابعاد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۵۰ × ۴۰۰ پیکسل روی شیشه عینک (و نه نمایشگری جداگانه) بیاندازد و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اطلاعات از این طریق برای کاربر به نمایش دربیایند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

نکته جالب در مورد عینک هوشمند اینتل آن بود که تصاویر فقط وقتی در مقابل چشم کاربر به نمایش در می آمدند که او به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نقطه ای خاص نگاه کند، بنابراین در حالت عادی هیچ چیزی دید او را -مثلاً برای رانندگی- محدود نمی کرد.

گرچه اینتل -دست کم فعلاً- از بازار پوشیدنی های هوشمند خارج شده، اما شرکت های بزرگی چون آمازون و اپل همچنان در حال توسعه محصولاتی مشابه هستند، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرچه شاید عینک تولیدی هیچ کدام از آنها به اندازه Vaunt اینتل جمع و جور و با ظاهری معمولی نباشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone