🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37724.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چراغ سبز پکن به بایدو برای آزمایش ماشین های خودران

کمپانی چینی بایدو به تازگی مجوز تست ماشین های خودران را در پکن به دست آورده است. در حالی که در روزهای اخیر خبرهای خوبی از صنعت ماشین های خودران به گوش نمی رسد، غول ...

کمپانی چینی بایدو به تازگی مجوز تست ماشین های خودران را در پکن به دست آورده است.

در حالی که در روزهای اخیر خبرهای خوبی از صنعت ماشین های خودران به گوش نمی رسد، غول اینترنت چین موفق شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مجوز آزمایش این ماشین ها در مناطقی از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پکن به دست آورد.

بایدو، که به عنوان گوگل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - چین نیز شناخته می شود از دو سال قبل مشغول توسعه ماشین های خودران بوده و حالا می تواند در 33 مسیر که مجموعا 105 کیلومتر طول دارد، محصولات خود را به بوته آزمایش بگذارد.

این کمپانی که در زمینه حمل و نقل خودکار یکی از شرکت های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پیشرو محسوب می شود، سال گذشته از پلتفرمی جدید رونمایی کرد که هدف از آن کمک به کمپانی های دیگر برای تولید سریعتر ماشین های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خودران است.تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

دولت پکن پیش از این قوانین سخت گیرانه ای را در زمینه ماشین های خودران اعمال کرده بود و حتی این مساله سال گذشته دامن گیر مدیرعامل بایدو نیز شد، چرا که وی بر خلاف قوانین برای رفتن به محل یک کنفرانس از ماشین های خودران این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کمپانی استفاده کرده و آن را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به صورت زنده برای شرکت کنندگان پخش کرده بود که در نهایت به بازجویی از وی منجر شد.

حالا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما این رویکرد تغییر کرده و چین با اعطای مجوزهای متعدد در ماه های اخیر نشان داده که قصد ندارد میدان را در این عرصه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - خالی کند، برای مثال دولت این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کشور ماه گذشته مجوز آزمایش ماشین های خودران را به کمپانی های SAIC Motor Corp و NIO اعطا کرد که از عزم جدی اژدهای زرد برای ورود به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عصر جدیدی از صنعت حمل نقل حکایت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone