🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37760.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کاربران یک سایت به منظور خرید کاناپه برای ایلان ماسک 5 هزار دلار اعانه جمع کردند

ایلان ماسک این روزها برای سر و سامان دادن به روند تولید تسلا مدل 3 ساعات بسیاری از شبانه روز را در کارخانه به سر می برد و این مساله به دست مایه شوخی کاربران ...

ایلان ماسک این روزها برای سر و سامان دادن به روند تولید تسلا مدل 3 ساعات بسیاری - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از شبانه روز را در کارخانه به سر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می برد و این مساله به دست مایه شوخی کاربران تبدیل شده است

کمپانی تسلا قبلا وعده داده بود در هفته 2500 خودروی الکتریکی مدل 3 را به دست مشتریان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رساند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اما نتوانسته از سقف 2000 دستگاه فراتر برود. روند تولید این ماشین تا حدودی پیچیده بوده و حتی ماسک از آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به عنوان جهنمی یاد کرده که برای بهبود آن بعضی شب ها در کارخانه می خوابد.

وی اخیرا در مصاحبه با «گیل کینگ»، خبرنگار  شبکه CBS مدعی شده که بعضی شب ها روی زمین می خوابد چون کاناپه به اندازه کافی عریض نیست.تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقیحالا برخی کاربران اینترنت با راه اندازی صفحه ای در  پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی GoFundMe به دنبال جمع آوری پول به منظور خریدن یک کاناپه جدید برای ایلان ماسک هستند تا در بین شیفت های سنگین کارخانه تسلا روی آن استراحت کند. در این صفحه توضیحات زیر ارائه شده است:

ایلان ماسک در حال پیشبرد دنیا به سمت استفاده از انرژی پایدار و حمل نقل مبتنی بر آن است. او اخیرا برای بهبود تولید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ماشین مدل 3 ناچار شده در کارخانه «فرمونت» بخوابد و این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کاناپه ای است که روی آن استراحت می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند. ما به عنوان اعضای این جامعه نباید اجازه دهیم این وضع ادامه پیدا کند، پس بیایید باهم کاناپه جدیدی برای او تهیه کنیم.

این صفحه در ابتدا برای دریافت هزار دلار ساخته شده بود اما تا کنون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نزدیک به 5 هزار دلار اعانه دریافت کرده است.

کاربران در مرحله بعد قصد دارند درخواستشان را از طریق توییتر به گوش ماسک برسانند اما اگر وی این هدیه را قبول نکند آن را به خیریه اهدا می کنند. این حرکت در توییتر نیز بازتاب پیدا کرده و برخی از آن انتقاد کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone