🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37723.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آیا نوکیا در توسعه دوربین 40 مگاپیکسلی هواوی P20 پرو نقش دارد؟

هواوی پرچمداران جدیدش را امروز به شکل رسمی معرفی می کند و حالا که تمام مشخصات سخت افزاری P20 و P20 پرو فاش شده، باید حضور عجیب سه دوربین در پشت بدنه P20 پرو را ...

هواوی پرچمداران جدیدش را امروز به شکل رسمی معرفی می کند و حالا که تمام مشخصات سخت افزاری P20 و P20 پرو فاش شده، باید حضور عجیب سه دوربین در پشت بدنه P20 پرو را باور - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنیم. حسگر یکی از این دوربین ها رزولوشن باورنکردنی 40 مگاپیکسلی دارد، رقمی که تمام علاقه مندان به عکاسی با موبایل را هیجان زده می کند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

جدا از دوربین های جیبی که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قابلیت های موبایل هم به آنها اضافه شده بود، تلفن همراه دیگری با دوربین 40 مگاپیکسلی به خاطرمان نمی آید، حداقل در عصر نوین که اندروید و iOS تمام بازار را قبضه کرده اند. با این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اگر کمی به عقب برگردیم، می توانیم دو محصول را با این قابلیت ویژه نام ببریم: یکی نوکیا 808 معروف به PureView و دیگری لومیا 1020. این دو محصول - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سنسورهای بزرگی داشتند که به سختی درون بدنه آنها جای گرفته بود و حالا سؤال این است که هواوی چگونه این ماژول عظیم الجثه را درون موبایل های ظریف خود تعبیه کرده.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

شاید پاسخ به این سؤال بی ارتباط با نوکیا نباشد. یکی از مراکز تحقیق و توسعه هواوی در فنلاند واقع شده که محل تولد نوکیا محسوب می شود. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این مرکز تحقیقاتی از همان ابتدا تعداد زیادی از کارکنان سابق نوکیا از جمله متخصصین ارشد آنها را به استخدام خود درآورده و در فهرست نیروهای مورد نیازشان هم عناوینی نظیر «متخصص حوزه موبایل و اپتیک» را می بینیم. از قرار معلوم یکی از اهداف اصلی این مرکز، توسعه فناوری های نرم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افزاری و سخت افزاری در رابطه با دوربین موبایل است.

به نظر می رسد هواوی امروز با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - معرفی P20 - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پرو، عکاسی با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موبایل را وارد عصر تازه ای می کند و تا مدتی می تواند با کنار زدن رقبایی نظیر آیفون ها، گلکسی ها و پیکسل ها، بر صدر جدول بنشیند. شاید هم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وقت آن رسیده که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فهرست جدیدی برای موبایل های سه دوربینه (یا بیشتر) تدارک ببینیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone