🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37732.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از هواوی P20

پاریس فردا میزبان رونمایی از سه موبایل جدید سری P20 هواوی خواهد بود که تقریبا تمامی اطلاعات آنها افشا شده است. اخیرا تصاویر زیادی از موبایل منتسب به P20 در وب سایت OLX منتشر شده ...

پاریس فردا میزبان رونمایی از سه موبایل جدید سری - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - P20 هواوی خواهد بود که تقریبا تمامی اطلاعات آنها افشا شده است.

اخیرا تصاویر زیادی از موبایل منتسب به P20 در وب سایت OLX منتشر شده که با تصاویر و رندرهای قبلی مطابقت بسیاری دارد. جالب این جاست که فرد منتشر کننده مدعی شده که حاضر است این موبایل را که - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بیشتر نمونه ای اولیه به نظر می رسد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به قیمت 750 دلار به فروش برساند.تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربیبر اساس تصاویر دیگری که از جعبه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این موبایل منتشر شده P20 به نمایشگری 5.84 اینچی با نسبت ابعاد 19:9و رزولوشن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 1080x2240 پیکسل مجهز باشد. از دیگر مشخصات آن می توان چیپست کایرین 970 با کلاک پردازشی 2.36 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اشاره کرد.

همانطور که انتظار می رفت این اسمارت فون از  دوربین دوگانه با دو سنسور 12 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی برخوردار است.تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

یکی از کاربران توییتر به نام «ریچارد همیلتون» با انتشار تصاویری از جعبه P20 - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدعی شده هواوی دوربین 360 VR Camera را به خریداران این اسمارت فون هدیه می دهد.تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone