🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37742.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی The Room Old Sins؛ خانه عروسکی

The Room Old Sins روند ساده ای دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می آورید، به سراغ معمای بعدی می روید و دوباره همین کلمه را ...

The Room Old Sins روند ساده ای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دارد: یک معما را حل می کنید، «آهان» را با کشیدن الف وسطش به زبان می آورید، به سراغ معمای بعدی می روید و دوباره همین کلمه را می گویید. چرخه ای که تا پایان هم تکرار می شود. اینکه سری The Room و در راس آن ها قسمت جدید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همیشه توانسته یکی از بهترین های اسمارت فون ها باشد به خاطر همین صوتی است که بعد از حل هر پازل می گویید.

Old Sins معماهای درگیر کننده ای دارد، بدون صحنه های کلیشه ای فضای وهم آور دنیایش را به تصویر می کشد و با داستان تاریک ترش تا پایان کنجکاوتان می کند

معماها در عین آنکه پیچیدگی و گستردگی لازم را دارند اما هیچوقت غیر منطقی نمی شوند. در واقع همه چیز پیش روی تان قرار گرفته و اگر کمی دقت کنید، می توانید به جواب برسید. استودیوی Fireproof - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Games همیشه برای ساخت عناوین The Room سعی کرده به این اصل پایبند باشد و در The Room Old Sins آن ها اوج توانایی هایشان را نشان می دهند.

اینکه در چهار قسمت از یک فرمول خاص استفاده کنید و باز نتیجه بگیرید، کار ساده ای نیست. با این حال Fireproof Games در هر قسمت با گسترش المان های عناوین قبلی و پرداخت به معماهای متفاوت، یک تجربه آشنا اما همچنان سرگرم کننده و جذاب را ارائه داد و برای قسمت جدید باز همین روند پیشرفت را میبینیم.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
گم شدن ناگهانی یک مهندس و همسرش، شخصیت اصلی داستان را به جستجوی آن ها ترغیب می کند. تمام داستان پیرامون یافتن این دو فرد می چرخد و بازی با نوشته هایی، اتفاقاتی که برای شان افتاده را می گوید.

The Room - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Old - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Sins اگرچه عنوانی متمرکزتر از قسمت های قبلی به شمار می رود و دیگر خبری از وجود اتاق های فراوان نیست ولی سازنده در عین کوچک تر کردن محیط ها توانسته به بهترین حالت ممکن از عناصر دنیای ساخته اش استفاده نموده و آن ها را با معماها ترکیب کند. در بعضی بخش ها، قسمت هایی از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اجسام در حل پازل ها نقش دارند که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید.

نکته مهم تر ارتباط خوب معماها با یکدیگر است. هر پازل خودش قسمتی از یک پازل بزرگ تر به حساب می آید و پشت تمام شان، منطق کافی وجود دارد. کوچک تر شدن محیط The Room Old Sins نسبت به برادران بزرگترش نیز باعث شده تا گاهی اوقات مجبور باشید برای حل معمایی، به محیط دیگر رفته و آنجا وسیله مورد نیاز را با انجام کارهایی به دست - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیاورید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
تقریبا همه چیز در یک خانه عروسکی اتفاق می افتد. عجیب است، نه؟

ویژگی که نه تنها ارتباط بین معماها را بیشتر کرده بلکه موجب گشته تا فضای کمتر محیط در مقایسه با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عناوین پیشین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جای آنکه به بازی صدمه بزند، یک برگ برنده برای The Room Old Sins باشد. همانند قسمت های گذشته، معماها بار دیگر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بر اساس «تعامل بازیکن با اجسام» ساخته شده اند.

The Room همیشه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به خاطر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استفاده درست از ویژگی های صفحات لمسی معروف بوده است. با وجود اینکه این سری زیرمجموعه سبک اشاره و کلیک (Point & Click) به شمار می رود ولی در اینجا خود بازیکن با جسم ها تعامل دارد. مثلا یک کیف را در نظر بگیرید، معمولا در بازی های مشابه شما با کلیک روی آن محتویات داخل را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - میبینید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
The Room Old - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Sins یک مشکل بزرگ دارد: کوتاه است.

در حالی که سری The Room اینگونه نیست؛ باید با انگشت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - زیپ را باز کرده و با دستان تان درون کیف را ببینید. کیف یک مثال ساده از بازی بود و در تک تک لحظه ها، این نوع تعامل بین بازیکن و محیط را خیلی زیاد میبینید. همین مسئله باعث شده تا بازی برخلاف بعضی رقیبانش زود مخاطب را خسته نکند. ویژگی مثبتی که در مانیومنت ولی هم دیدیم.

به لطف مدل سازی سه بعدی دقیق تر محیط و اشیا در Old Sins، این تعامل را بهتر از همیشه میبینیم و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اکنون بیشتر از گذشته خودتان را درگیر در ماجراجویی بازی میبینید. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تمام این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ویژگی ها و پیشرفت ها دست به دست هم داده اند تا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Old Sins معماهای درگیر کننده ای داشته باشد، بدون صحنه های کلیشه ای فضای وهم آور دنیایش - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را به تصویر می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشد و با داستان تاریک ترش تا پایان کنجکاوتان کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

The Room: Old Sins

سازنده: Fireproof Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 778/1100 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone