🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37736.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده و جزئیات بیشتری از هواوی P20 پرو منتشر شد

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمداران هواوی باقی مانده و طبیعیست که شاهد افشای اطلاعات بیشتر از آنها باشیم. پس از رؤیت مشخصات کامل P20 و P20 Pro در یکی از فروشگاه های آلمان، ...

تنها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک روز تا معرفی رسمی پرچمداران هواوی باقی مانده و طبیعیست که شاهد افشای اطلاعات بیشتر از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنها باشیم. پس از رؤیت مشخصات کامل P20 و P20 - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Pro در یکی از فروشگاه های آلمان، اکنون جزئیات بیشتر و تصاویر زنده از این موبایل ها از طریق سایت SlashLeaks منتشر شده است که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

تصاویر منوی منتسب به هواوی P20 پرو نشان می دهند این موبایل به شماره مدل CLT-L09 به اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.1 مجهز خواهد بود. چیپست Kirin 970 قلب تپنده این موبایل است و شش گیگابایت حافظه رَم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کنند. رزولوشن نمایشگر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 1080×2240 پیکسل است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هواوی P20 پرو قابلیت Face Unlock هم دارد اما هنوز نمی دانیم این فناوری صرفاً به دوربین جلو متکیست یا تجهیزات خاصی برای آن تدارک دیده شده است. حالت نمایشگر همیشه روشن هم یکی دیگر از قابلیت های P20 پرو است که از ویژگی های اختصاصی صفحات امولد محسوب - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اگر طرفدار بریدگی نمایشگر نیستید، هواوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - امکان پنهان ساختن آن را هم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فراهم کرده که - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اقدام معقولی به حساب می آید، به خصوص زمانی که قصد دارید ویدیو تماشا کنید. البته این شرکت چینی هم اصرار دارد بریدگی نمایشگر به رویه معمول دنیای موبایل تبدیل شده و این ناچ نه چندان زیبا را «استاندارد» می نامد.

تصاویر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - زنده از P20 و P20 پرو هم بخش - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگری از این مطلب را تشکیل می دهند که یکی از آنها را در تصویر ابتدایی می بینید و دیگری را در ادامه خواهید دید:

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

موبایل های سری P20 هواوی فردا سه شنبه به شکل رسمی معرفی می شوند و این شایعات پر دامنه هم به پایان خواهند رسید. ما در دیجیاتو مراسم رونمایی از پرچمداران جدید هواوی را به طور کامل پوشش می دهیم و از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شما نیز دعوت می کنیم با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone