🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37743.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احداث نخستین مسیر هایپر لوپ دوبی سال ۲۰۱۹ آغاز می شود

کمپانی Hyperloop TT اعلام کرد قراردادی را برای احداث یک مسیر هایپر لوپ در شهر دوبی در امارات متحده عربی به امضا رسانده طبق آن قرار است احداث مسیر مذکور از سال آینده میلادی آغاز شود. ...

کمپانی Hyperloop TT - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اعلام کرد قراردادی را برای احداث یک مسیر هایپر لوپ در شهر دوبی در امارات متحده عربی به امضا رسانده طبق آن قرار است احداث مسیر مذکور از سال آینده میلادی آغاز شود.

پروژه مورد اشاره قرار است با مشارکت یکی از بزرگترین کمپانی های اماراتی فعال در حوزه املاک و مستقلات یعنی «Aldar Properties» به انجام رسیده و علاوه بر احداث یک مسیر حمل و نقلی فوق سریع، قرارداد مذکور شامل ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه و یک مرکز مختص بازدیدکنندگان نیز خواهد بود.

نخستین مسیر هایپرلوپ خاورمیانه قرار است حدود ۱۰ کیلومتر طول داشته باشد و در در سر راه خود چند مرکز تجاری و یک فرودگاه را به مرکز شهر دوبی متصل سازد. البته این فاز اولیه قرارداد میان Hyperloop TT و مقامات کشور امارات است و در صورت موفقیت در آینده شاهد اتصال چند شهر مهم این امیر نشین حاشیه خلیج فارس از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طریق هایپر لوپ خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

لازم به ذکر است که کمپانی آمریکایی هفته گذشته اعلام - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده بود مراحل احداث نخستین مسیر آزمایشی قطار فوق سریع خود را در نزدیکی مقر اصلی کمپانی در شهر Toulouse آغاز کرده است. در همین حال مقامات Hyperloop TT  اعلام کرده اند که عملیات ساخت مسیر هایپرلوپ دوبی را از سال ۲۰۱۹ آغاز خواهند کرد. این یعنی بندر اماراتی نخستین کشوری بعد از آمریکا خواهد بود که میزبان این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تکنولوژی حمل و نقلی پیشرو می - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone