🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37757.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مدلی مخصوص از موبایل وان پلاس 6 با تم «انتقامجویان» در راه است

کمپانی وان پلاس اخیراً تایید کرده که در یک همکاری تازه با مارول، مدلی مخصوص از موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 را با تم «انتقامجویان - Avengers» عرضه خواهد کرد. این مدل از وان ...

کمپانی وان پلاس اخیراً تایید کرده که در یک همکاری تازه با مارول، مدلی مخصوص از موبایل مورد انتظار وان پلاس 6 را با تم «انتقامجویان - Avengers» عرضه خواهد کرد. این مدل از وان پلاس 6 احتمالاً در انحصار بازار هند خواهد بود؛ درست مانند مدلی مخصوص از وان پلاس 5T که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با تم استار وارز در این کشور عرضه شد.

وان پلاس در بیانیه اخیر خود می گوید: «همکاری وان پلاس با استودیوی های مارول نشان دهنده عشق و حمایت جاودانی است که آنها طی سال های اخیر و با هدف دستیابی به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ابداعات نوآورانه در تکنولوژی موبایل از جامعه خود دریافت کرده اند.»

گفتنی است که در بخشی از این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیانیه، وان پلاس اشاره کرده که این همکاری تازه، گامی مهم برای ارتباط سازنده تر با شعبه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هند کمپانی دیزنی است و به همین خاطر، احتمال دارد که چینی ها برای همکاری های مشابه در آینده دور یا نزدیک برنامه ریزی کرده باشند.

در حال حاضر تصویر واضحی از نسخه Avengers موبایل وان پلاس 6 منتشر نشده و دلیل این موضوع، به عدم معرفی رسمی خود این موبایل ارتباط دارد. با این حال می دانیم که باید منتشر اسمارت فونی مجهز به اسنپدراگون 845 و بهره مند از بریدگی نمایشگر باشیم. گفتنی است که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فیلم مورد انتظار مارول، یعنی Avengers: Infinity War اندکی بیش از یک هفته دیگر در سینماهای جهان به اکران در خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone