🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37758.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت افزونه آنتی‌ویروس خود را برای گوگل کروم منتشر کرد

مایکروسافت در راستای ارتقای امنیت کاربرانی که از گوگل کروم برای گشت و گذار در وب استفاده می‌کنند، به‌ تازگی افزونه ای برای این مرورگر منتشر کرده است. افزونه کروم «ویندوز دیفندر» آمده که امنیت ...

مایکروسافت در راستای ارتقای امنیت کاربرانی که از گوگل کروم برای گشت و گذار در وب استفاده می‌کنند، به‌ تازگی افزونه ای برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این مرورگر منتشر کرده است. افزونه کروم «ویندوز دیفندر» آمده که امنیت گوگل کروم در مرور وبسایت‌ها را برایتان تضمین کند.

این افزونه شامل فهرستی از آدرس‌های اینترنتی مشکوک به بدافزار است که پس از نصب آن، همگی در کروم مسدود می‌شوند. به صورت دقیق‌تر، هدف از توسعه این افزونه جلوگیری از بارگذاری بدافزارها در رایانه‌ها و پیشگیری از باز شدن ایمیل‌های فیشینگ توسط کاربران است.

مایکروسافت در حالی این افزونه را منتشر کرده که خود گوگل هم برای حفاظت کاربران از لینک‌های مخرب، تمهیدات امنیتی خاص خود را دارد. با این حساب، با نصب افزونه ویندوز دیفندر امنیت مرور وب را دو چندان خواهید کرد.

به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ادعای توسعه‌دهندگان، افزونه ویندوز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیفندر در 99 درصد مواقع می‌تواند شما را در برابر صفحات فیشینگ محافظت کند، که این مقدار در فایرفاکس 87 و 70 درصد بوده. اگر می‌خواهید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صحت این ادعا را بررسی کنید، قادر هستید همین حالا این افزونه را از فروشگاه تحت وب کروم دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone